پنجشنبه نهم فروردین ماه

پاداش مدال آوران پرداخت شد

با حضور سرپرست کاروان و در دفتر کادر سرپرستی پاداش پای سکوی آخرین مدال آوران بهمراه کادر فنی و سرپرستان تیم ها پرداخت شد.

پاداش یورویی پای سکوی کمیته ملی المپیک بعنوان پاداش مدال آوران المپیک ۲۰۲۰ توکیو صبح امروز با حضوردکتر نصرالله سجادی سرپرست کاروان و در دفتر کادر سرپرستی به امیرحسین زارع و سجاد گنج زاده و کادر فنی و سرپرستان پرداخت شد.

در این مراسم  به سجاد گنج زاده دارنده مدال طلا کاراته ۱۰۰۰۰ یورو و به امیرحسین زارع دارنده مدال برنز کشتی آزاد ۳۵۰۰ یورو پاداش نقدی به عنوان پاداش پای سکو اهدا شد.

برای کادر فنی و سرپرستان تیم های تیراندازی  ۷۰۰۰، کشتی آزاد ۵۹۵۰، کشتی فرنگی ۹۴۵۰، وزنه برداری ۳۵۰۰  و کاراته ۷۰۰۰ یورو معادل ۷۰٪ پاداش دریافتی ورزشکاران در نظر گرفته شده است که در اختیار رئیس فدراسیون قرار گرفته تا به تشخیص خود پرداخت کنند.

پاداش اعطایی کمیته، نقدی و در محل بازیها پرداخت می شود و بدیهی است که طبق مصوبه وزارت ورزش و جوانان پاداشی جداگانه از سوی دولت به مدال آوران این دوره از بازیهای المپیک نیز پس از بازگشت به کشور و با حضور رئیس جمهور اهدا خواهد شد.بر اساس  مصوبه  وزارت ورزش پاداش کسب مدال طلای المپیک و پارالمپیک ۲ میلیارد تومان، مدال نقره یک میلیارد و250 میلیون تومان و مدال برنز 750 میلیون تومان در نظر گرفته شد .

طبق مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به مدال آوران طلا، نقره و برنز کاروان اعزامی ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به ترتیب ۱۰۰۰۰ ، ۵۰۰۰ و ۳۵۰۰ یورو پاداش نقدی به عنوان پاداش پای سکو اهدا می شود.