جمعه دهم فروردین ماه

برطبل شادانه بکوب فولادخوزستان

فولاد  برند بی نظیر فوتبال خوزستان سرانجام کاری کرد کارستان. فولاد در سخت ترین شرایط روحی ،حال مردم  خوزستان راخوب کرد. 

کسب جام قهرمانی حذفی فوتبال کشور خودیک حماسه و فتح شادی آفرین ورزشی برای خوزستان است.  فولاد با این قهرمانی  از هوادرانش تقدیر کرد.

فولاد با کسب این قهرمانی  همدلی وهمراهی کادر فنی و بازیکنانش را در کنار مدیریت باشگاه  به نمایش گذاشت وفعل خواستن را صرف کرد.

فولاد جام قهرمانی فوتبال حذفی کشور رآ با شایستگی وافتخار بالای سر قرار داد تا فریاد خوزستان وفوتبال خوزستان هم چنان  زنده و مقتدر است بگوش همه  برسد.

بازتاب قهرمانی فولاد در سایت کنفدراسیون آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به قهرمانی فواد در جام حذفی ایران و ناکامی استقلال پرداخت.

فولاد خوزستان فصل جاری فوتبال ایران را به خوبی به پایان برد و استقلال را در ضربات پنالتی شکست داد تا جام حذفی را کسب کند.

تیم جواد نکونام پس از ۱۲۰ دقیقه با نتیجه بدون گل برابر استقلال به تساوی رضایت داد و ناکامی فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان در ضربات پنالتی به برتری رسید.

این قهرمانی اولین قهرمانی فولاد در جام حذفی است و در فصل آینده آنها را به لیگ قهرمانانی باز می گرداند.

فولاد با ۱۲ امتیاز پشت سر استقلال در لیگ قرار گرفت که قهرمان لیگ پرسپولیس را در مرحله یک چهارم نهایی حذف کرده بود ولی تلاش دو تیم در ۱۲۰ دقیقه بازی گلی در بر نداشت تا پنالتی حکم به تعیین برنده بدهد.

نکونام چهار تعویض انجام داد از جمله معرفی دروازه بان محسن فروزان در اواخر وقت اضافی و این یک تعویض جالب بود زیرا ضربه پنالتی حریف را مهار کرد.

در نهایت ضربات موفق ساسان انصاری و احمد عبدالله زاده قهرمانی فولاد را تثبیت کرد که اولین قهرمانی این تیم در جام حذفی است.

قهرمانی فولاد آنها را به چهاردهمین تیم متفاوتی تبدیل می کند که از سال ۱۹۷۵ در جام حذفی ایران قهرمان شده اند، در حالی که استقلال پر افتخارترین تیم مسابقات با هفت عنوان دومین شکست فینال جام حذفی را در چند سال اخیر تجربه کرد.

نویسنده: سیدمهدی ابوس