جمعه دهم فروردین ماه
با مشخص شدن چهره تنیسورهای قهرمان

رقابت های بین المللی تنیس پیشکسوتان باشگاه پیام پایان یافت

مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان باشگاه پیام با معرفی تنیسورهای قهرمان به پایان رسید .

آخرین روز مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان در حضور ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، مهندس عباسی مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی پیام، زرگر رئیس مرکز توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی اداره کل، زرنگار رئیس اداره ورزش و جوانان حوزه شمال شرق و رنجبر رئیس اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب، با انجام ۳ دیدار باقی مانده فینال بخش انفرادی به پایان رسید .

در فینال رده سنی بالای ۴۵ سال، شروین رکوعی با برتری مقابل یزدان طوسی نژاد قهرمان شد، طوسی نژاد عنوان نائب قهرمانی را بدست آورد و افشین گودرزی و محمد کارآور سوم شدند.

با انجام دیدار پایانی رده سنی ۵۰ سال، کوروش حیدری با پیروزی ۲ بر صفر مقابل حریف خود قهرمان شد، فرهاد مهر آیین نایب قهرمانی را از آن خود کرد و ابراهیمیان و ‌جعفر بای نیز مشترکا سوم شدند.

با انجام فینال بالای ۶۰ سال هم، ابراهیم صفدریان با برتری ۲ بر صفر مقابل مطلب ایمان زاده قهرمان شد، طیب مرادی و رضا منادی زاد نیز عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.

همچنین پیش از این و‌ با برگزاری فینال بخش انفرادی بالای ۳۰ سال، امیر سهیل محسنی و با نتایج (۳-۶ و ۱-۶) مقابل سید علی معزی به برتری رسید و قهرمان شد و حمید رضا آل یاسین و اردشیر قاسمی مشترکا سوم شد. در رده سنی ۳۵ سال هم امید سوری با نتایج (۰- و ۰-۶) کامبیز رحمانیان را شکست داد و در جایگاه نخست ایستاد و نیما حیدریان و بابک فرخ سیاری سوم شدند .

در فینال رده سنی زیر ۴۰ سال نیز، محمود کارآور با برتری ۲ بر صفر مقابل امید غصیانی قهرمان شد و محسن بزرگواری و مرتضی جعفر سوم شدند.

در رده سنی زیر ۵۰ سال، کوروش حیدری و فرهاد مهر آئین به فینال رسیدند و در رده سنی ۴۵ سال گروه A شروین رکوعی، یزدان طوسی نژاد در گروه B و در رده بالای ۵۵ سال شهریار ابراهیمیان و ابراهیم صفدریان در صدر گروه های رده بندی قرار گرفتند.

همچنین با برگزاری فینال بخش دو نفره ۳۰ سال، تیم حمید رضا آل یاسین – سید علی معزی با پیروزی ۲ بر یک مقابل زوج مجتبی معظم و احسان نورزاده قهرمان شد.

در فینال بخش دو نفره رده سنی بالای ۳۵ سال، تیم امیر سهیل محسنی – امید سوری از سد زوج شروین رکوعی و جعفر بای عبور کرد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

در بخش دو نفره رده سنی بالای ۴۰ سال هم ، زوج‌ محمود کارآور – محمد کارآور موفق شد تیم مازیار مشکاتی – اشکان شاهقلی را شکست دهد و در جایگاه نخست بایستد.

در بخش دو نفره رده سنی بالای ۵۰ سال تیم کوروش حیدری – طیب مرادی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل زوج احمد ورمزیان – ابراهیم مسلمی به مقام قهرمانی این رده دست یافت.

به این ترتیب این دوره از مسابقات که از ۱۱ مرداد با حضور ۷۵ نفر و سرداوری سامان حسنی سرداور نشان نقره ای کشورمان در زمین های تنیس مجموعه ورزشی پیام آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

گفتنی است موسسه پیام با تلاش مسولان خود بویژه مهندس حمید عباسی همواره در برگزاری مسابقات ورزشی از جمله فوتبال پایه، سنگ‌نوردی، تیراندازی، ورزشهای رزمی  و ورزش بانوان فعالیت گسترده ای داشته و در بحث استعدادیابی  پیشگام بوده است.