پنجشنبه نهم فروردین ماه

اخبار کوتاه فوتبال

این روزها که فوتبال به تعطیل رفته است، بازار اخبار در گوشی و حاشیه ای داغ شده که در این قسمت اشاره ای به بخشی از این نوع اخبار داریم.

محکومیت ضاربین پرسپولیس

دو مهاجمی که در سفر تیم پرسپولیس به اصفهان اتوبوس حامل بازیکنان را مورد ضرب وشتم قراردادند به چهار سال ونیم حبس محکوم شدند.

 

ماندگاری ربیعی

باشگاه مس رفسنجان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، تحت هیچ شرایطی محمد ربیعی سر مربی تیم خودرا از دست نخواهد داد. شنیده ها حکایت از ان دارد، ذوب آهن اصفهان به دنبال جذب ربیعی است.

 

میلیچ ودیاباته رفتند

میلیچ ودیاباته دو بازیکن خارجی تیم استقلال از لیست خارج شدند. بعد از فینال جام حذفی وبر اساس ابلاغ مجیدی به باشگاه دیاباته امروز تهران را ترک ونام میلیچ از لیست خارج گردید.

 

مجیدی لیست داد

فرهاد مجیدی به مدت ۱۰روز  تمرینات تیم استقلال را تعطیل کرد. وی قبل از تعطیلات، لیست بازیکنان مازاد و خرید بازیکنان جدید را در اختیار باشگاه قرار داد. در لیست فرهاد مجیدی پنج بازیکن خارج خواهند شد و درعوض هفت بازیکن وارد استقلال خواهند شد.

 

مغانلو در روسیه

شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که به پرتغال بازگشته شاید به پرسپولیس باز نگردد. مغانلو از فوتبال روسیه پیشنهاد قابل توجه ای را دریافت کرده است.

 

مربی وبازیکن خارجی ازاد شد

قانون منع خرید مربی وبازیکن خارجی در لیگ برتر بر طرف شد. بهاروند سرپرست سازمان لیگ اعلام کرد،در لیگ بیست ویکم کلیه باشگاه ها می توانند از مربی وبازیکنان خارجی استفاده کنند،مشروط بر اینکه قبل از انعقاد قرارداد تضمین نامه مالی در اختیار لیگ قرار دهند تا مجوز خرید بازیکن خارجی صادر شود.

 

بشار رسن حذف شد

در لیست منتشر شده اسامی تیم ملی عراق که از سوی ادووگات منتشر شد،هیچ نشانی از بشار رسن  دیده نمی شود.درحالیکه مطبوعات ورزشی عراق با حذف رسن در شوک فرو رفتن،اما ادووگات عنوان کرد میدانم دارم چه کاری را انجام می دهم.

 

ادوو کات در عراق

بر خلاف تمامی شایعاتی که دوستان داخلی برای حضور کی روش در فوتبال عراق به راه انداخته بودند،این ادووکات است که سکاندار تیم ملی فوتبال عراق شد.وی در گام اول در برابر خبرنگاران عنوان کرد،به دنبال جمع اوری تیمی هستم که از قدرت فیزیکی بالایی برخوردار باشد.

 

نکونام بین اهواز وتهران

ماندن یا جدایی نکونام از فولاد در هاله ای از ابهام قرار دارد.نکونام اخیرا از یک تیم تهرانی پیشنهاد نجومی دریافت کرده است.