جمعه دهم فروردین ماه

شکرانه بازوان توانا

کوباش داور ترکیه ای فینال کاراته بازی های المپیک تهدید به قتل شد. او که قاضی پیکار دراماتیک سجاد گنج زاده و طارق از عربستان بود برای صدور آرای منصفانه به اجماع داوران و کمیته فنی روی آورد و در نهایت برحسب مقررات بین المللی کاراته کای عربستانی بازنده اعلام شد و طلای وزن 75 کیلوگرم المپیک زیپ زیر گردن قهرمان ایرانی شد.

حالا در کنار تهدیدات به قتل با چاقو در فرودگاه ترکیه بیش از سیصد پیام و کامنت تهدیدآمیز دریافت کرده که خانواده اش هم در معرض خطر قرار داده است. در این زمینه ما فقط می توانیم ابراز تاسف کنیم که پای افراطیون به صحن پاک ورزش کشیده می شود و البته که این با فدراسیون جهانی کاراته و کمیته بین المللی المپیک است که اقدامات لازمه را انجام بدهند وجلوی این پدیده مزموم را بگیرد اما سجاد گنج زاده که از یک خطر بزرگ رهیده بود مزد پایمردی و تلاش های انسان دوستانه اش را گرفته است او از معدود قهرمانان ورزش  ایران است که در دور افتاد ترین نقاط ایران خدمات مردم دوستانه و خیر خواهانه انجام داده است و مصداق بارز شعر قدیمی ایرانیان شد، شکرانه بازوان توانا به گرفتن دست ناتوان است...

اکنون نوبت ایران دوستان و ورزش دوستان ایرانی است که حمایت و پشتیبانی معنوی خود را از قهرمان پهلوان صفت ایرانی اعلام دارند.

نویسنده: ج- دوستدار