پنجشنبه نهم فروردین ماه
آغاز راهی خطیر و طولانی

بفرمایید، این هم مربی ایرانی

بهروز عطایی برای شرکت در جام ملت ها از جمع ملی پوشان المپیکی میلاد عبادی پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرب، صابرکاظمی و جواد کریمی را به اردو دعوت کرد تا به این ترتیب تیم ملی جدید را بدون سید، سعید، امیر، غلامی و مرندی را آغاز کند.

جهان ورزش به ویژه در ورزش والیبال توقف و ایستایی نمی شود. پیشتر لیگ ملت ها و بعد از آن بازی های ملل و اکنون هم جام ملت های آسیا را در پیش داریم و این بار تیم ملی را با یک مربی ایرانی استارت می زنیم، بهروز عطایی برای شرکت در جام ملت ها از جمع ملی پوشان المپیکی میلاد عبادی پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرب، صابرکاظمی و جواد کریمی را به اردو دعوت کرد تا به این ترتیب تیم ملی جدید را بدون سید، سعید، امیر، غلامی و مرندی را آغاز کند.
تغییر نسل امری اجتناب ناپذیر است. باید پیه دور دادن به جوان ها را به تن مالید تا شاید راه درستی را برای المپیک آینده در پیش بگیریم.
در جمع دعوت شدگان بازگشت محمدرضا حضرت پور در پست لیبرویی، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت، امیرحسین توخته و مهدی جلوه به این جمع اضافه شده اند تا زمان جام ملت ها فرصت زیادی نیست، شاید بد نبود که از پوریا یلی هم دعوت می شد اما هرچه که هست اینکه خواسته ی بسیاری از کارشناسان و رسانه ها در مورد بکارگیری مربیان ایرانی برآورده شده است هرچند که ما معتقدیم اگر قرار باشد با مربیان ایرانی به راهی طولانی و خطیر برویم بد نیست که مدل پیشنهادی در نخستین نشست کارگروهی مشورتی را مدنظر قرار دهیم و آن استفاده از یک مشاور بزرگ بین المللی در کنار مربیان وطنی باشد با این همه دریچه ای تازه به روی والیبال ما گشوده شد و با اینکه زمان بسیار اندک است اما امیدواریم بهروز عطایی و علیرضا طلوع کیان درکنار مرد با تجربه ای چون مصطفی کارخانه و حضور عظیم جزید بتوانند اعتبار تازه ا ی برای مربیان ایرانی خلق کنند.
ما بیش از ششصد مربی بین المللی داریم اما تعداد افرادی که بتوانند سکان دار تیم های ملی باشند شاید به اندازه انگشتان یک دست باشند اما از قدیم گفته اند کار نیکو کردن از پر کردن است....
نویسنده: جمشید حمیدی