شنبه یکم اردیبهشت ماه

نراقی: اگر من بودم استعفاء می دادم

هادی نراقی گفت: به اعتقاد من حق استقلال نبود که به فینال جام حذفی راه پیدا کند چون این تیم امسال انقدر ضعیف عمل کرده که هیچ جای دفاعی وجود ندارد.

هادی نراقی پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی که با البرز ورزش درباره جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور گفت و گو می کرد اظهار داشت: به اعتقاد من حق استقلال نبود که به فینال جام حذفی راه پیدا کند چون این تیم امسال انقدر ضعیف عمل کرده که هیچ جای دفاعی وجود ندارد. حالا استقلال با این وضعیت حتی از گرفتن یک سهمیه آسیایی هم محروم است.
نراقی اضافه کرد متاسفانه مدیران استقلال هیچ کار مثبتی برای این تیم پرطرفدار انجام نداده اند تا سناریوی ناکامی های استقلال به قوت خود باقی بماند و حتی شانسی هم برای حضور در لیگ قهرمانان نداشته باشد.
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال درباره ساختار ورزش ایران به انتخاب وزیر جدید ورزش نیز گفت به نظر من به کلی باید این سازمان اصلاح شود به عملکرد وزارتخانه ورزش که نگاه می کنم می گویم اگر جای آقای وزیر بودم فوری استعفاء می دادم و اداره وزارت ورزش نیازمند مدیران کارآمد ورزشی است. امیدوارم با توجه به تغییر و تحولاتی که قرار است در وزارت ورزش صورت بگیرد سرو سامان بخشیدن به باشگاه استقلال در اولویت باشد چرا که استقلال و پرسپولیس سرمایه های ملی فوتبال ایران به شمار می آید.

نویسنده: حسن امامقلی