چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
خبرهای کوناه از فوتبال

پول کالدرون پرداخت می شود

سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد،اجازه نخواهیم داد تا هواداران تیم پرسپولیس نگران تیم خود شوند.موظف هستیم تا پول گالدرون را آماده و به وی پرداخت کنیم تا سنگ اندازها تیم پرسپولیس را به چالش نکشانند. تا هستم نمی گذارم پرسپولیس اسیر پنجره بسته نقل و انتقالات شود. در ادامه مطلب اخبار کوتاه فوتبال را می خوانید.

شرط وحید امیری و احمد نورالهی

امیری و نورالهی برای ماندن در پرسپولیس شرط گذاشتند. آنها برای تمدید قراردادشان ابتدا خواستار تسویه حساب مالی و پاداش فصل گذشته شدند و سپس درخصوص افزایش قرارداد باب مذاکره آغاز شود درغیر اینصورت، قرارداد جدیدی امضا نخواهد شد.

نساجی استارت زد

قرار است در لیگ بیست و یکم برگزاری مسابقات در زمین چمن مصنوعی ممنوع باشد، از اینرو باشگاه نساجی دست به کار شد و کار تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی را به چمن طبیعی را آغاز کرد.

آذری از فولاد می رود

آذری مدیر عامل باشگاه فولاد می گوید: دوران مدیرعاملی من به پایان آمده و فصل استراحت فرا رسیده است. باید از فولاد رفت و به زادگاهم اصفهان باز گردم تا فصل استراحت را تجربه کنم.

بازگشت احتمالی احمدزاده

فرشاد احمدزاده هافبک تیم فولاد می گوید: با توجه به پیشنهاد هایی که دریافت کرده ام، این احتمال وجود دارد که مجددا به پرسپولیس باز گردم چون قراردادم با فولاد به پایان رسیده است.