پنجشنبه نهم فروردین ماه
اجازه بدهید استقلال نفس بکشد

هم و غم آبی ها، خواباندن مچ الهلال

استقلال در حال و هوای کنونی تنها یک راه پیش رو دارد، اینکه تمام حواسش را  شش دانگ جمع کند و به بازی حساس مقابل الهلال بیندیشد.

واقعیت این است که استقلال در سال‌ های اخیر هیچگاه نتوانست توقع هواداران بیشمار خود را اجابت کند و تیرش چه در لیگ برتر و چه جام حذفی به سنگ خورد اما عقل سلیم حکم می کند آبی ها بجای آنکه زانوی غم در بغل بگیرند، به مصاف با الهلال فکر کنند.

تا 22 شهریور که این جدال سرنوشت ساز در استادیوم الوصل امارات برگزار می شود زمان اندکی باقیمانده و فرصت چندانی پیش روی آبی ها نیست.

 این دیدار در مرحله حذفی خواهد بود و  فرهاد مجیدی نیک می داند که عدم توفیق مساوی است با چالشی جدید.

فراخوانی یک اسیستان خبره در نیمکت رهبری استقلال در برهه فعلی از نان شب هم واجب تر است، ضمن اینکه حفظ نفرات کلیدی نیز باید در اولویت باشد.

وزیر جدید ورزش که قرار است بزودی فعالیتش را کلید بزند نیز باید حامی تمام قد باشند و خلاصه اینکه بدون اتلاف وقت و امروز و فردا کردن، آبی ها برای این پیکار داغ آماده شوند.

بحث دیگر به خانواه استقلال ارتباط پیدا می کند و انتظار می رود برخی از  بزرگان آبی دست از کری خوانی و دوئل با فرهاد مجیدی بردارند تا این تیم در پرتو آرامش و عاری از تنش،  خود را آماده نبرد بزرگ در دوبی کنند.

درواقع آرامش برگ برنده استقلال خواهد بود و این رویکرد می تواند اکسیر موفقیت باری باشد و سند کامیابی آبی ها را منگوله دار کند.

هواداران و شیفتگان استقلال به قدر کافی از ناملایمات و ناکارایی های مدیریتی آزرده شده اند و دلشان غنج می زند برای بازگشت ابی ها به روزهای خوب، بخاطر این سرمایه‌های راستین لطفا آتش بیار معرکه نشويد.

نویسنده: رضا میرزاییان