سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

نادری از استقلال رفت تا شاگرد دنیزلی شود

تلاش های استقلالی ها رای حفظ محمد نادری نتیجه نداد وچپ پای آبی پوشان نه تنها در استقلال نماند، بلکه از ایران هم رفت.

مقصد نادری فوتبال ترکیه است، او پیشنهاد تیم آلتا اسپورت را در یافته است. آلتا اسپورت همان تیمی است که مصطفی دنیز دلی سر مربیگری ان را برعهده دارد. انتخاب نادری از سوی دنیزلی اتفاقی صورت نگرفته، بلکه دنیزلی عواملی در ایران دارد که اطلاعات فوتبالی را در اختیار او قرار می دهند.

از سوی دیگر ،استقلالی ها در تلاش هستند تا نادری را به هر شکل راضی کرده تا او مجددا به استقلال باز گردد.حتی در این رابطه شنیدیم که ابی ها قرار است یکی از مردان ویژه خودرا به ترکیه اعزام کرده تا قبل از انکه نادری با التا اسپورت قرارداد منعقد سازد اورا مجاب ساخته تا به استقلال باز گردد.

بازیکن استقلال عملکرد خوبی در تیم استقلال به جا گذاشت این در صورتی است که سرمربی آبی پوشان  علاقمند به ادامه فعالیت نادری در تیم است. اما خود نادری عنوان که به دلیل بدعهدی ها و به خاطر برخی از رفتارها علاقه ای به ماندن در این باشگاه را ندارد.

نادری برای نیم فصل به استقلال راه یافته بود، در پایان رقابت های جام حذفی تعهد وی نسبت به استقلال به پایان رسید و وی چمدان های خود را بست و ایران را ترک کرد. نادری را صبح امروز در فرودگاه  دیدند که مقصدش ترکیه بود.  نادری با توجه به اینکه لژیونر است، در ایران جز در تیم استقلال حق بازی در هیچ تیم ایرانی را ندارد، مگر اینکه به تیم خارجی جدید بپیوندد.