جمعه دهم فروردین ماه

نمره قابل قبول به کادر سرپرستی المپیک

رقابت های المپیک توکیو پایان یافت و روز گذشته آخرین گروه اعزامی به این مسابقات نیز به کشورمان بازگشتند.

در طول این رقابت ها شاهد اتفاقات تلخ و شیرینی بودیم که جملگی به عملکرد تیم های اعزامی و نفرات منتخب تیم های کشورمان بودند برمی گشت.

برخلاف اینکه برخی افراد همیشه منتقد معتقدند کاروان ایران نتوانست به دستاوردهای قابل قبولی دست یابد باید از هر حیث روی کاروان تیم کشورمان مهر تایید زد. سرپرستی کاروان، نحوه اعزام و استقرار تیم ها و از همه مهمتر هماهنگی با مسوولان برگزاری مسابقات توکیو برای کاروان ایران یک اتفاق خوب و قابل توجه رقم زد که جا دارد به تیم سرپرستی و تشریفات نیز خسته نباشید. کمیته ملی المپیک باتوجه به بهره گیری از تجربه و دانش بالای کیکاووس سعیدی به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک در بسیاری از مسائل مربوط موفق ظاهر شد. بدون تردید ثبات، آرامش و تجربه کافی در بدنه مسوولین کاروان کشورمان بوضوح دیده شد و دکتر صالحی امیری بواقع تیم موفق و موجهی را برای چنین رویداد مهم و بزرگی انتخاب کرد.

فقط ای کاش در خصوص نحوه اعزام خبرنگاران، اطرافیان و حتی لباس کاروان هم دقت لازم صورت می گرفت و تلاش های بی وقفه و قابل تحسین مدیران کمیته در پاره ای از مواقع مورد انتقاد قرار نمی گرفت. مسلماً این آخرین سفر تیم های ملی کشورمان نخواهد بود و انتظار می رود در ادامه با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود شاهد اعزام موفق و بدون نقص کاروان تیم های ملی کشورمان به رقابتهای برون مرزی باشیم.

حامد قاسمی عارف