شنبه یکم اردیبهشت ماه
عملکرد خوب کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو

بهتاش فریبا: وزیر جدید حامی همه باشد

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال گفت امیدوارم وزیر جدید همه را با یک دید ببینند و مورد حمایت کامل قرار دهند و مثلا چون طرفدار تیم پرسپولیس است فقط آن تیم را مورد توجه و حمایت قرار دهد.

 

 

البرز ورزشی: بهتاش فریبا مهاجم سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال تهران ناراضی از وضعیت عملکردی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گویی به البر ز ورزشی گفت: امیدوارم وزیر جدید همه را با یک دید ببینند و مورد حمایت کامل قرار دهند و مثلا چون طرفدار تیم پرسپولیس است فقط آن تیم را مورد توجه و حمایت قرار دهد.

فریبا با اظهار تاسف از وضعیت استقلال عنوان کرد: متاسفانه استقلال در طول فصل با بحران و مشکلات مختلفی مواجه بود. حضور مهاجم آفریقایی و فرانسوی در استقلال چندان مورد استفاده این تیم قرار نگرفت به طوری که در بیشتر اوقات خودش را به مصدومیت می زد یا از باشگاه درخواست مطالباتش را می کرد و سرانجام هم ایران را به قصد کشورش ترک کرده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان از فرهاد مجیدی و عملکردش می گوید: فرهاد مجیدی بعد از دادن جام قهرمانی د ر لیگ برتر و جام حذفی ایران راه دشواری را در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت. این در حالی است که شکست استقلال در دیدار فینال جام حذفی مقابل فولاد خوزستان حال اکثریت هواداران استقلالی را گرفته است.

فریبا همچنین اضافه کرد: درباره عملکرد چندساله اخیر مدیران باشگاه استقلال اصلا زیاد اظهار نظر نمی کنم، اما متاسفانه در طول یک سال اخیر باشگاه استقلال تا کنون چندین مدیرعامل داشته است و همچنین هیات مدیره این باشگاه هم دو تا سه بار دائما تغییرکرده اند. بنابراین نه تنها مدیران، بلکه اعضای هیات مدیره استقلال نیز هرگز نتوانسته بودند که از پس تمام بحران مالی یا مشکلات مختلف این باشگاه و به خصوص تیم استقلال به خوبی برآیند و حتی یکی و اسپانسر مالی خیلی خوب و واقعا قوی برای این باشگاه بزرگی مثل همین استقلال پیدا کنند.  چالش ها و تغییرات پی در پی مدیران  استقلال باعث شده که بازیکنان خوب و سرشناسی را از دست بدهد که تعداد آن ها به 10 نفر می رسد.

مهاجم اسبق باشگاه استقلال تهران گفت: در سال 59 عضو تیم پرستاره پاس تهران بود اما بعدا با قراردادی معادل 10 هزار تومان از پاس به تیم استقلال رفتم. وضعیت فوتبال ایران  حال حاضر با زمان ما  اصلا قابل مقایسه نیست.

این پیشکسوت قدیمی استقلالی در پایان صحبت هاش گفت: واقعا حیف شده است که حسن یزدانی کشتی گیر مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های المپیک 2020 توکیو ژاپن به جای کسب مدال طلا به مدال نقره نایل آمده است. در صورتی که اگر اگرهم شانس کمی بیشتر به یزدانی روی می آورد یکبار دیگر قهرمان المپیک می شد.  عملکرد کاروان تیم اعزامی ایران به المپیک 2020 نسبت به شرایط کنونی ورزش کشورمان هم بد نبوده است.

گفت و گو: حسن امامقلی