پنجشنبه نهم فروردین ماه

گلزار با کریم باقری همبازی شد

تیم والیبال هنرمندان از 18 سال پیش تشکیل شده است با وجود فراز و نشیب هایی که پشت سر گذاشته است همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

روزهای آغازین فعالیت این تیم با هنرپیشه هایی چون محمدرضا گلزار، سروش گودرزی و ... همراه بود اما مشکلات شغلی و حرفه ای باعث دوری اینان از حضور در تمرینات تیم هنرمندان شده بود تا اینکه دیروز از زبان بهمن سلطانی بازیکن سابق تیم ملی و مربی تیم هنرمندان شنیدیم که محمدرضا گلزار بعد از چند سال دوری بار دیگر به این تیم پیوست.

هدف از تشکیل تیم هنرمندان انجام مسابقات دوستانه و خیرخواهانه بود که تا کنون مورد توجه قرار گرفته است.

در تیم هنرمندان امیدجهان (خواننده)، ارسلان قاسمی، یوسف مرادیان، سید جواد هاشمی، رامبد شکرآبی، محسن نیکوسخن، مسعود روشن پژوه(مجری)، حمیدرضا پگاه با سرپرستی رضا بنفشه خواه فعالیت می کنند. نکته قابل توجه حضور کریم باقری و مهدی پاشازاده بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال در جمع هنرمندان است.

کریم باقری که چپ دست است به اتفاق محمدرضا گلزار آبشار زنهای اصلی تیم هنرمندان هستند. این تیم اگر کرونا بگذارد آمادگی بازی خیرخواهانه در شهرهای مختلف ایران را دارد.

ناگفته نماند که چندی پیش تیم بانوان هنرمند هم تشکیل شده بود که در آن رویا تیموریان، فاطمه گودرزی، مهتاب کرامتی، پرستو صالحی، الناز شاکردوست با سرپرستی رابعه اسکویی بازی می کردند که البته تداوم تیم آقایان را نداشته و ندارند و هنرمندان و ورزشکاران کنار یکدیگر فضای جاذبه زیادی را در جامعه جوان کشورمان ایجاد کردند.

نویسنده: جمشید حمیدی