پنجشنبه سی ام فروردین ماه

آس.اس رم خواهان جدی سردار آزمون

در حالی که از قول پدر سردار آزمون شنیده ایم که مقصد بعدی وی در فصل آتی لیگ فوتبال اروپا شید بوندسلیگا باشد، اما هر روز خبرهای دیگری در زمینه جذب این ستاره گنبدی فوتبال ایران انتشار می یابد.

نام سردار آزمون لژیونر ایرانی عضو باشگاه زنیت در نقل و انتقالات تابستانی در کنار باشگاه های مشهور اروپایی مثل بایرلورکوزن، آ.اس رم، سویا، اینتر و لیون مطرح شد.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «Giallorossi.net» ایتالیا از اقدام جدید باشگاه آ.اس رم برای جذب مهاجم ایرانی خبر داد و نوشت: تامی آبراهام مهاجم انگلیسی چلسی گزینه اول مورینیو برای تقویت خط حمله اش در فصل جدید سری آ است و اگر این پروژه شکست بخورد جذب سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت گزینه دوم و جایگزین مورینیو است.

این رسانه در ادامه نوشت: باشگاه آ.اس رم در همین زمینه تحرکاتی داشته و با فالی رمضانی ایجنت مشهور ایرانی الاصل این بازیکن رایزنی هایی داشته تا درباره سردار آزمون و شرایط انتقالش پرس و جو کند.

آزمون در این فصل از لیگ برتر زنیت نیز مثل فصل های گذشته خوش می درخشد و تا کنون با گذشت 3 هفته از بازی های لیگ با به ثمر رساندن 4 گل بهترین گلزن لیگ روسیه است.