چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه

نعمت زاده: فرامرزی برای ما نقش پدر داشت

زنده یاد استاد رجب فرامرزی که به تازگی از میان ما جدا و آسمانی شد، در زمره معلمان فروتن و نیک سرشت و در عین حال سازنده بود.

در این خصوص خبرگزاری البرز ورزشی گفت و گویی با محمد علی نعمت زاده هافبک سال های دور بانک ملی و از شاگردان ممتاز فرامرزی انجام داد که عینا در ذیل می آید.

وی ابتدا گفت: واقعا متاسفم شدم که یک بزرگمرد را از دست دادیم. ایشان به معنای واقعی کلمه معلم و بهتر است بگویم برای ما، پدری مهربان و به غایت رئوف بود.

بانک ملی تیمی بود سازنده و جناب فرامرزی علاوه بر آیتم فنی، به منظور بسط مکارم اخلاقی نیز ید طولایی داشت.

وی افزود: بسیاری از شاگردان این مربی، پیراهن تیم‌های ملی محتلف از نوجوانان و جوانان گرفته تا امید و بزرگسالان را بر تن می کردند و مایه افتخار می‌شدند.

از نعمت زاده خواستیم خاطره ای از مرحوم فرامرزی بگوید که وی گفت: خاطرات زیادی دارم اما باور کنید وقتی ایشان متوجه شد بنده برای حضور در تمرینات وسیله ای ندارم شخصا مرا به زمین می رساند. واقعا روح لطیفی داشت و در بالندگی جوانان از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزید.

پیشکسوت نامی باشگاه بانک ملی در پایان گفت: جا دارد برای مربیان تلاشگر به ویژه جناب نایب رویین دل دیگر معلم سازنده در تیم بانک ملی آرزوی سلامتی کنم.

ضمن اینکه واقعا متاسفم تیم های ریشه داری چون بانک ملی، راه آهن، تهرانجوان، هما، دارایی، آرارات و... که کارخانه بازیکن سازی بودند، دیگر محلی از اعراب ندارند.

به امید روزی که این گونه تیم‌ها مجددا احیا شوند و پاک دستی و نیکویی در فوتبال بر پول سالاری مقدم شمرده شود.

نویسنده: رضا میرزاییان