شنبه یکم اردیبهشت ماه
مواظب مغزهای فندقی باشید

چه کسی مدیرعامل باشگاه  فولاد خواهد شد

طی روزهای اخیر و به خصوص از شب گذشته تاکنون شاهد گفته های فراوانی در مورد تغییرات یا ماندگاری مدیریتی در باشگاه فولاد در فضای مجازی هستیم.

طی روزهای اخیرو به خصوص از شب گذشته تاکنون گفته های فراوانی در مورد مدیریت باشگاه فولاد خوزستان در فضای مجازی وتماس های تلفنی رد وبدل شده است که همه این حرف ها حکایت از آن دارد ظرف چند روزآینده،  وشاید هم  در اولین روز بعد از تعطیلات ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، شاهد تغییرات یا ماندگاری مدیریتی در باشگاه فولاد باشیم،  شنیدهای کاملا تائید شده حکایت از آن  دارد که سعید آذری از سمت مدیریت باشگاه فولاد کنار رفته یا خواهد رفت هرچند خودشان اصرار در تکذیب رفتن دارد؟! وعده ای از اطرافیان باشگاه ویکی از اعضای هیات مدیره باشگاه هم این تکذیب را تایید می کنند،  اما آنچه ظرف ساعات اخیر در فضای ورزش و به خصوص اهالی فوتبال نقل قول می شود وبه واقعیت هم بسیار نزدیک است،  سه گزنیه برای مدیریت وهدایت باشگاه فولاد خوزستان در نظر گرفته شده که هر سه گزینه برای خود حامیانی دارند که بخت موفقیت گزینه مورد نظرشان را مطرح می کنند،  این سه گزینه بنام های، اولین گزینه ،حمید گرشاسبی مدیر کل سابق  ورزش جوانان خوزستان ومدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران، دومین گزینه : هوشنگ نصیرزاده، کارشناس ارشد ومطرح فوتبال وامر داوری ومدیر عامل اسبق باشگاه ماشین سازی تبریز

گزینه سوم: کیوان بابادی ، مدیر عامل سابق باشگاه نفت مسجد سلیمان ویکی از کارشناسان ورزش وفوتبال خوزستان

بنا به شنیدها درصورتی که، سعید آذری از فضای مدیریتی باشگاه فولاد خوزستان جدا شود یا جدا شده باشد طی روزهای آینده یکی از این سه گزینه، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان خواهند شد.

اهالی فوتبال و به خصوص هواداران پرشور فولاد خوزستان که اینک از قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی کشور بسیارمسرور هستند، اعتقاد دارند برای مدیریت وهدایت باشگاه فولاد خوزستان در فصل آینده هر فردی، از این سه گزینه یا حتی سعید آذری، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان باشد مطمئنا شرایط بسیار سختی پیش رو خواهد داشت و نیاز به تدبیر مدیریتی وحمایتی بیشتری را خواهد داشت، به راستی سکان هدایت ومدیریت باشگاه فولاد خوزستان به چه کسی سپرده خواهد شد؟

آذری مدیر عامل می ماند؟ یا رفته است  و از میان گرشاسبی ، نصیرزاده و بابادی، کدام یک کرسی مدیریتی باشگاه فولاد خوزستان را به دست می آورد؟ باید صبر کرد ودید سمبه کدام گزینه پر زورتر است، ولی امیدواریم این زود ،خدایی ناکرده دیر نشود وهر کسی بر مسند نشست تفکر وعقلانیت مدیریتی ورزشی فوتبالی را برای پیشرفت فولاد خوزستان بکار گیرد و مواظب موریانه ها وافرادمغز فندوقی منافع پسند، بی ارزش روکش طلا کشیده که در کمین تخریب وتحریف وتضعیف هستند،  باشد.

نویسنده: سیدمهدی ابوس - اهواز