چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

درخشان: سلطانی فر چه گٌلی بر سر ورزش ایران زده است

انتظار مردم از کاروان اعزامی کشورمان به بازی های المپیک 2021 بیشتر از دو مدال طلا بود. کشوری با این همه جمعیت و نیروهای انسانی کارآمد نباید در رده 27 بازی ها قرار بگیرد.

حمید درخشان بازیکن سابق تیم ملی و از مربیان شاخص فوتبال در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق می افزاید این چند مدال را هم کشتی آزاد و فرنگی، کاراته و یک وزنه بردار گرفته اند که اصلا راضی کننده نیست.

شکست حسن یزدانی مقابل حریف سرخت آمریکایی از اتفاقات نادری بود که باید بیشتر درباره آن ارزیابی صورت بگیرد.  این کشتی گیر با اخلاق واقعا تلاش کرد و دست وی درد نکند که حداقل یک مدال نقره برای کشورمان به ارمغان آورده است.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس اضافه می کند آقای سلطانی فر وزیر قبلی ورزش عملکرد ضعیفی داشت و به اصطلاح هیچ گلی به سر ورزش ایران نزده است. اما اکنون که صحبت سر حمید سجادی است انتظار ما از ایشان به عنوان یک ورزشکار ملی و تحصیلکرده این است که برای شکوفایی ورزش کشور به ویژه در عرصه آسیایی و بین المللی برنامه ریزی اصولی داشته باشد و از هم اکنون به فکر المپیک بعدی باشد. بودجه و اعتبار در ورزش ما اگر عالی نباشد، کم هم نیست. باید به متکی به خرد جمعی و برنامه ریزی علمی باشد.

حمید درخشان درباره این پرسش که با واگذاری امتیاز تیم هوادار به سایپا آیا امکان مربیگری شما وجود دارد می گوید: صبر کنید بعدا همه چی مشخص می شود.

گفت و گو: حسن امامقلی