پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
غیر والیبالی ها سوار بر اسب زین کرده

عبدالعلی نبی: سرمربی جدید را خراب نکنیم

درباره عملکرد تیم ملی والیبال در بازی های المپیک نظرات متفاوتی وجود دارد و هر فردی بر اساس برداشت و ذهنیت خود به قضاوت درباره این رویداد می پردازد.

عبدالعلی نبی سرعت زن سابق تیم ملی والیبال یکی از فنی ترین بازیکنان ایران بود که در تمامی پست های بازی نمایشی عالی داشت. او می گوید همه تقصیر ها را نباید به گردن آلکنو انداخت. برداشت خود من این است که برخی از بازیکنان بازی نکردند و آنگونه که باید و شاید دل به نتیجه نبسته بودند. وقتی بازیکنی در اون موقعیت حساس ست پنجم توپ را به اندازه یک زمین والیبال به اوت می فرستد تقصیر سرمربی نیست. بازیکن باید شش دانگ حواس داخل زمین حضور داشته باشد.

ملی پوش سابق والیبال با اشاره به اظهار نظر های ضد و نقیض در این باره می افزاید: خدا رحمت کند استاد داریوش جمالی در پاسخ به هر سوالی ابتدا فکر می کرد و سپس جواب می داد ولی امروز بعضی از آقایان هر ساعتی یک جور سخن می گویند و نظر می دهند.

نبی درباره انتخاب بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی نیز می گوید: او پسر خوبی است که تمام لحظات والیبال را لمس کرده و این ورزش را به خوبی می شناسد و کارنامه خیلی خوبی در تیم های باشگاهی دارد.

فقط می توانم بگویم خدا کند که لااقل او را خراب نکنند.

وقتی جامعه والیبال هوای همدیگر را نداشته باشند کار به دست افرادی می افتد که اسب زین کرده والیبال را سوار می شوند.

گفت و گو: حمید جمشیدی