پنجشنبه نهم فروردین ماه

استارت فصل جدید لیگ برتر هندبال

تیم تازه لیگ‌ برتری سپاهان نوین در دیدار افتتاحیه لیگ سی وچهارم مغلوب نیروی زمینی شد.

به گزارش " پایگاه خبری البرز ورزشی " ، در نخستین بازی از سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون قهرمان فصل قبل و تیم تازه لیگ برتری سپاهان نوین از ساعت ۱۱:۰۰ امروز شنبه ۲۳ مرداد در سالن شهید سلیمانی پایتخت به مصاف هم رفتند.

این بازی که مهمانان ویژه ای از جمله سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان مانوئل فرناندز اسپانیایی و مسیب زاده مدیرتربیت بدنی نزاجا داشت در نیمه نخست با برتری ۱۰ بر ۹ شاگردان محمدرضا رجبی در تیم نیروی زمینی شهید شاملی به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان شهداد مرتجی در تیم زرد پوش سپاهان نوین بازی را سرعتی آغاز کردند اما این سربازان نیروی زمینی بودند که با درخشش محمد علی قاسمی در خط حمله و سیو های تماشایی علی رحیمی سوار بر بازی شدند و در پایان۶۰ دقیقه موفق شدند با تکیه بر تفکرات سرمربی جدید خود یعنی محمد رضا رجبی کاپیتان اسبق تیم ملی در گام‌ نخست با حساب ۲۵ بر ۲۰ پیروز میدان شوند.

در دیگر دیدار از ساعت ۱۴:۰۰ سبزپوشان ذوب آهن به مصاف پاس ناجای قم خواهند رفت.

هفته نخست دور رفت سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور از امروز ۲۳ مردادماه با شرکت ده تیم درتهران آغاز شده و تا روز سه شنبه ۲۶ مرداد ادامه خواهد داشت.

گزارش: صمد خزایی