جمعه دهم فروردین ماه
یک عکس- یک نگاه

بازیکن سالاری وحشتناک در کاراته بانوان!

سرمربی سابق تیم ملی کاراته که همیشه سعی کرده است کنار بنشیند و کمتر حرف بزند امروز به نکاتی اشاره کرد که خواندنش خالی از لطف نخواهد بود.

فریبا بداغی در مورد ضعف سمانه خوشقدم در استفاده از کارت‌ های خود تصریح کرد: برخلاف شهرام هروی که هر جا کارت کشید تبدیل به امتیاز شد، در بخش بانوان همه کارت ‌های ما سوخت. این ضعف فنی یک مربی است و او باید بداند چگونه کارت بکشد. در مسابقه عباسعلی اگر کارت مربی‌مان نسوخته بود، می‌توانستیم در یک صحنه کارت بکشیم و امتیاز بگیریم. نمی‌گویم اگر من یا مربی دیگری بود این تیم نتیجه می‌گرفت، اما روش ما برای حضور در این المپیک اخلاقی، درست و فنی نبود. 

وی در مورد بازیکن ‌سالاری در تیم ملی کاراته بانوان و انتخاب مربی توسط بازیکنان یادآور شد: همیشه بازیکن ‌سالاری در ورزش ایران وجود داشته و در کاراته وحشتناک‌تر بوده است. بازیکنان فعلی با این تعداد حضور در مسابقات کاراته وان و اعزام باید در المپیک موفق‌تر بودند. در گذشته برای حضور در یک مسابقه آسیایی ما یک سال در اردو بودیم و به یک مسابقه تدارکاتی نیز اعزام نمی‌شدیم. در زمان ریاست سمندر و فرجی بازیکنان و مربیان زیادی در رده بانوان ساخته شدند. سیاست آشوری و شاه‌محمدی نیز استفاده از مربیان سازنده در رده پایه بود. 

حالا باید منتظر بود و دید که آیا ستاره موسوی سرمربی سابق تیم ملی که ناگهان برکنار شد هم سفره دل خود را مانند بداغی می گشاید یا ...