جمعه سی و یکم فروردین ماه

بازار نقل و انتقالات فوتبال

آنچه در ذیل می آید جدیدترین اخبار درباره جا به جایی بازیکنان فوتبال کشور است که بیشترین توجهات را دو تیم استقلال و پرسپولیس بر سر جذب بازیکنان به خود جلب کرده اند.

نه یحیی نه سروش

با توجه به شایعات اخیر، مبنی بر راهیابی سروش رفیعی به پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در یک اظهار نظر تازه اعلام کرد، کمبود تیم من،  فعلا بازیکنانی است که مدافع باشند. با احترامی که برای سروش قائل هستم وی مدنظر ما نیست.

از سوی دیگر شنیده ایم که مردان ویژه باشگاه استقلال که کارشان شکار بازیکنان است، سروش رفیعی را به مجیدی پیشنهاد دادند که مجیدی درخصوص این پیشنهاد تا به امروز سکوت اختیار کرده است.

شجاعیان و اسماعیلی درلیست مازاد

از ما نشنیده بگیرید، اما نام داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی در لیست مازاد فرهاد مجیدی قرار گرفته است.شجاعیان به دلیل مصدومیت های شدید و اسماعیلی به خاطر نافرمانی در تیم، نامشان درلیست مازاد قرار گرفته است.

اخبار تکمیلی درخصوص این دو بازیکن حاکی از آن است که شجاعیان به گل گهر خواهد پیوست اما در مورد فرشید اسماعیلی هیچ تیمی درجهت جذب او پیشنهادی ارائه نداده است. هر دو بازیکن قراردادشان با استقلال به پایان رسیده و عملا بازیکن آزاد محسوب می شوند.

قاسمی نژاد، از همه جا رانده

قاسمی نژاد از بازیکنانی بود که فرهاد مجیدی برای انتقال او از تیم پدیده به استقلال نامش را در اختیار مدیران باشگاه قرار داده بود، اما اکنون مجیدی از خرید او پشیمان شده است و دلیل این انصراف، شرایط سنی بالای او قلمداد شده است.

بد نیست بدانید که مهدی رحمتی مربی تیم پدیده در یک التیماتوم به بازیکنانش گفته است هیچ بازیکنی حق خروج و حق فسخ قرارداد را ندارد به جزء قاسمی نژاد.

باتوجه به اظهار نظر اخیر رحمتی و انصراف مجیدی از جذب وی عملا قاسمی نژاد بدون تیم مانده و احتمال اینکه او در لیگ بیست و یکم بدون تیم بماند کم نیست.

گزارش: اکبر عزیزی