جمعه سی و یکم فروردین ماه
چلسی و رویای تازه در لیگ برتر جزیره

نگاه آبی های لندن به "لوکاکو"

توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی گویی برای لیگ برتر جزیره هم خواب های طلایی دیده و به منظور فتح سومین جام برای آبی های لندن آرام و قرار ندارد.

قهرمانی در لیگ قهرمانان و سوپر جام اروپا، انگیزه توخل و یارانش را به میزان قابل توجهی مضاعف کرده است.

چلسی پس از برتری مطلق3 بر0 مقابل کریستال پالاس در هفته نخست لیگ برتر انگلیس فردا (یکشنبه) میهمان آرسنال است، حریفی دیرینه و همشهری که با دوران آرمانی خود فاصله ای گران دارد.

از این ها گذشته، چلسی پس از جذب روملو لوکاکو مهاجم سیه چرده و بلژیکی نگاه بسیاری را به خود متوجه کرده است.

گلزن فصل گذشته اینتر میلان که امید اول توخل در خط آتش چلسی به شمار می رود در بازی نخست حضور نداشت اما بنظر می رسد در بازی مهم فردا به میدان برود.

سرمربی چلسی در این مورد که آیا لوکاکو جزء گمشده پازل تیمش خواهد بود یا خیر گفت: امیدوارم چنین باشد اما تلاش می‌کنیم راه‌هایی برای مسائل مختلف در زمین پیدا کنیم. هر بازیکن باید نقش خودش را ایفا کند. بازیکنانی که ما را ترک کردند، فصل گذشته نقش مهمی در چلسی ایفا کردند و خوب نبود که به آن ها اجازه دادیم ما را ترک کنند اما هر کسی به نقشی نیاز دارد تا برای آن بجنگد.

 بازیکنان قدرتمندی داریم که کار تیمی را دنبال می‌کنند. لوکاکو ویژگی‌هایی دارد که در خط حمله به آن نیاز داشتیم.

توخل در پاسخ به این پرسش که انتظار دارد لوکاکو چند گل تا پایان فصل به ثمر برساند، خاطرنشان کرد: 50 تا 60 گل پیش از زمستان (با خنده)!

ما هدف واضحی درخصوص این بازیکن تعیین خواهیم کرد. لوکاکو انسانی خوب است. قدرت بدنی، توان گلزنی و سرعت او باعث می‌شود تجربه منحصر به فردی داشته باشم. ما تیم خوبی در اختیار و خیلی مهم است که همه چیز مثبت بماند.

وی در مورد وضعیت سایر بازیکنان چلسی بیان کرد: تست کرونای پولیشیچ مثبت شد و او باید پروتکل‌ها را رعایت کند. این بازیکن در تمرینات و بازی غایب است.

زیاش و کانته کنار ما تمرین کردند و باید شدت تمرینات فیزیکی را افزایش دهیم. به نظر می‌رسد هر دوی آن ها مقابل آرسنال بازی می‌کنند.

نویسنده: رضا میرزاییان