پنجشنبه نهم فروردین ماه

کرونا در اردوی پارالمپیک ایران

درحالی که بازی های پارالمپیک توکیو با اقدامات ژاپنی ها در شرف آغاز است خبر رسید که یک ایرانی دچار کرونا شده است.

سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو از مثبت شدن تست کرونای یکی از افراد کادر اجرایی کاروان ایران در دهکده بازی های پارالمپیک توکیو خبر داد و گفت: وی در حال حاضر در قرنطینه بسر می برد.

هادی رضایی درباره وضعیت نخستین گروه از کاروان ورزشی ایران پس از ورود به دهکده بازی ها اظهار کرد: کل گروه در رشته های بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، جودو، پاراتیروکمان، پارادوومیدانی و پاراوزنه برداری روز گذشته پس از منفی شدن جواب تست کرونای آن ها در فرودگاه توکیو، در دهکده بازی ها مستقر شده اند و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی گفت: کل کاروان پس از مستقر شدن در دهکده بازی ها نیز دوباره از آن ها تست کرونا گرفته شد، در حقیقت برای حفظ سلامتی ورزشکاران هر روز در دهکده تست گیری انجام می شود.

رضایی همچنین از مثبت شدن تست کرونای یکی از افراد کادر اجرایی کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو خبر داد و گفت: با وجود این که تست وی در فرودگاه توکیو منفی شده بود، اما در دهکده بازی ها تست وی مثبت شد و هم اکنون در قرنطینه بسر می برد.

سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو همچنین تعداد افراد مبتلا به کرونا در دهکده بازی ها را ۴ مورد عنوان کرد و خاطرنشان کرد: از کلیه کسانی که تا به امروز در دهکده بازی ها مستقر هستند ۴ مورد تست مثبت اعلام شده که در قرنطینه بسر می برند.

وی در پایان زمان شروع تمرینات ورزشکاران حاضر در دهکده بازی ها گفت: ورزشکاران کشورمان از امروز تمرینات خود را در دهکده بازی ها آغاز کرده اند و همه در شرایط خوبی بسر می برند.