پنجشنبه نهم فروردین ماه
والیبال قهرمانی نوجوانان جهان از نگاهی دیگر

خدا کند باران نیاید!

مسابقات نوجوانان زیر نوزده سال جهان از روز سه شنبه در تهران آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی، در این رقابت ها 19 تیم و 4 گروه پیکار می کند و آن چه در پی می آید اخبار ریز و درشت پیرامونی این میزبانی است.

تیم های شرکت کننده همه در هتل آزادی و کادر برگزارکننده در هتل آکادمی المپیک استقرار یافته اند. از ایران یک داور به نام نرگس افشین و دو داور ذخیره به اسامی وحید پورکاشیان و علیرضا غریب در جمع داوران حضور خواهند داشت.

مسابقات در دو سالن فدراسیون والیبال و دوازه هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد اما از آن جایی که سقف تالار دوازده هزار نفری از چند سال پیش سوراخ شده و تاکنون موفق به ترمیم آن نشده اند لذا سالن خانه والیبال نیز تجهیز شده است تا در صورت بارش باران قید استفاده از تالار دوازده هزار نفری را بزنند. باید گفت که خداکند این یک هفته باران نیاید!

هیچ تماشاگری اجازه ورود به سالن های مسابقات را نخواهد داشت حتی خبرنگاران وگزارشگران همه باید از ترس ابتلا به کرونا در حباب قرار بگیرند.

مسابقات بدون سیستم ویدئو چک و تکنیکال تایم اوت اجرا خواهد شد و جالب است بدانید که برای نخستین بار ایران هیچ نماینده ای در کمیته کنترل مسابقات ندارد.

دو بازیکن از جمع چهارده بازیکن حاضر در تیم نوجوانان عصر امروز خط خواهد خورد و نماینده ایران با یک لیبرو و یازده بازیکن به میدان خواهد رفت.

سرانجام این که هیچ کس از شرکت کنندگان کشورهای مختلف اجازه ترک اتاق هتل محل اقامت خود را ندارند مگر در زمان حضور در سالن غذاخوری و مسابقات.

نویسنده: جمشید حمیدی