جمعه سی و یکم فروردین ماه
سرخابی ها حواسشان را جمع کنند

فردا خیلی دیر است

استقلال و پرسپولیس به زودی در مرحله حذفی لیگ باشگاه های آسیا به میدان می آیند ولی اکنون تمام هم و غم سرخابی ها جذب بازیکنان جدید است.

 در فصل یارگیری استخدام نفرات مورد دلخواه امری طبیعی به شمار می رود و طبعا تقویت این دو تیم پرطرفدار آن هم در آستانه مسابقات یادشده بارقه امید را در دل ها زنده می کند.

از این ها گذشته الهلال عربستان و استقلال تاجیکستان رقبای استقلال و پرسپولیس با بازی های مداوم تدارکاتی بر این باورند تا حضوری پرقدرت در مرحله حذفی لیگ آسیا داشته باشند.

در واقع این دو رقیب خیالشان از بابت استخدام بازیکنان تازه راحت است و اکنون با فراغ بال، خود را آماده نبرد با سرخابی ها می کنند.

پرسش کلیدی اینجاست پرسپولیس و استقلال که بدجوری درگیر جذب نفرات جدید هستند آیا از اوضاع و احوال این حریفان آگاهی دارند؟!

بی گمان اگر تمام هم و غم قرمز و آبی به یارگیری معطوف شود و زمان های طلایی از کف برود چه بسا ممکن فردا خیلی دیر باشد.

هم گل محمدی و هم مجیدی عمق و ژرفای لیگ آسیا را می شناسند و تجارب گرانسنگی در این رهگذر دارند اما باید در سریع ترین زمان ممکن در راه بالندگی و بلوغ روحی و روانی یاران خود همت کنند.

الهلال در مقام مقایسه با استقلال تاجیکستان توانمندتر می نماید. لذا تیم فرهاد باید با ذکاوت مضاغف آماده عبور از این مانع سخت و  راهیابی به دور بعدی باشد.

از سویی دیگر شاید در ذهن هواداران قرمز برتری برابر نماینده تاجيکستان آسان به نظر برسد اما استقلال این کشور تیمی است که در مرحله ابتدایی از انسجام تاکتیکی برخوردار بود.

برتری خیره کننده 4 بر1 استقلال تاجیکستان برابر الهلال عربستان از جمله نتایج جالب توجه بود و نشان داد که این تیم قابلیت رفیعی دارد.

برنامه بازی های استقلال و پرسپولیس:

22 شهریور(دوشنبه)

استقلال ایران - الهلال عربستان

ورزشگاه زعبیل دبی ساعت 21:30 به وقت تهران

23 شهریور(سه شنبه)

استقلال تاجیکستان - پرسپولیس ایران

ورزشگاه پامیر ساعت 19:30 به وقت تهران

نویسنده: رضا میرزاییان