جمعه سی و یکم فروردین ماه

ماگومدرسول گازیماگمدوف: فقط به المپیک فکر می کنم

ماگومدرسول گازیماگمدوف دارنده 2 مدال طلای کشتی آزاد جهان از کشور روسیه گفت: برای حضور در المپیک تلاش خود را می کنم.

این کشتی گیر روس که دو مدال طلای خود را در سال های 2015 و 2018 در وزن 70 کیلوگرم بدست آورده است، تصریح کرد: به دنبال حضور در المپیک در وزن 74 کیلوگرم هستم.

دارنده مدال نقره سال 2020 اروپا در وزن 74 کیلوگرم در مورد نحوه تمریناتش در شرایط قرنطینه، اظهار داشت: من در یک خانه در حومه ماخاچ کالا زندگی می کنم. در حیاط خانه تمرینات قدرتی و استقامتی را انجام می دهم و با یکی از دوستانم نیز تمرین کشتی انجام می دهم.

وی در مورد اینکه وزنش نسبت به سایر کشتی گیران 74 کیلوگرم کم است تصریح کرد: وزنم در حال حاضر 76 کیلوگرم است و برای من طبیعی است اگرچه فکر می کنم با یک یا دو کیلوگرم اضافه تر نیز می توانم کارم را انجام دهم.

گازیماگمدوف در مورد این سئوال که در شرایط قرنطینه چه کارهای انجام می دهد،گفت: علاوه بر تمرین و آموزش، به اندازه کافی می خوابم، با خانواده ام صحبت می کنم، کتابی درباره پیامبر خود می خوانم و صفحات اینستاگرام را نیز می بینم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه کسی در وزن 74 کیلوگرم از کشور آمریکا در المپیک توکیو حضور خواهد یافت اظهار داشت: نمی دانم به نظر من هم کایل داک و هم جردن باروز شانس حضور در این مسابقات را دارند و حضور آن ها 50، 50 است اما قطعا بسیاری از مسائل بر انتخاب آن ها تأثیر گذار است و باید ببینیم در آن زمان چه کسی در بهترین شرایط است و انتخاب می شود.

عضو تیم ملی کشتی آزاد روسیه در مورد شرایط وزن 97 کیلوگرم بین جی دن کاکس و کایل اسنایدر آمریکایی گفت: یک کشتی گیر قدرتمند نیز از ایران در این وزن حضور دارد (بدون ذکر نام) اما من فقط می توانم با اطمینان بگویم که هیچ کدام از آن ها نمی توانند کار را مقابل عبدالرشید سعداله یف جلو ببرند.