جمعه دهم فروردین ماه

ده بزرگی: طلای جهان هدیه به روزگار سخت مردم کشورم

ده بزرگی ملی پوش وزن 55 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: از اینکه توانسته ام در روزگار سختی که مردم ایران به دلیل کرونا با آن مواجه هستند، با کسب مدال طلای جهان ذره ای دلشان را شاد کنم، خوشحال هستم.

امیررضا ده بزرگی ملی پوش وزن 55 کیلوگرم تیم جوانان فرنگی پس از کسب مدال طلای جهانی روسیه گفت: خوشحالم و خدا را شکر می کنم که در وضعیت سختی که مردم ایران به دلیل کرونا دارند و درگیر این بیماری هستند، با مدال طلا، ذره ای دلشان را شاد کنم.

ده بزرگی افزود: امیدوارم در مسابقات بعدی هم بتوانم خوش رنگ ترین مدال ها را بار دیگر برای ایران کسب کنم.

قهرمان وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان جهان با اشاره به هدفش برای این مسابقات، اظهار داشت: قبل از اینکه به مسابقات روسیه بیایم با خودم عهد کردم که با طلا به ایران برگردم و با کسب این مدال یک گام بزرگ برای طلای المپیک 2024 پاریس برداشتم.

ده بزرگی با بیان اینکه برای کسب مدال المپیک راه طولانی و سختی را در پیش دارد، تاکید کرد: کار سخت است اما هیچ تلاش و زحمتی بدون نتیجه نمی ماند و امیدوارم با تمرین هایی که انجام می دهم، همین روند رو به جلو را ادامه بدهم.

ده بزرگی با بیان سختی های زیادی که برای کسب مدال طلای جوانان جهان کشیده است، خاطر نشان کرد: پس از اینکه در سال 2019، طلای نوجوانان جهان را گرفتم، با آمدن کرونا مسابقات لغو شد و یک سال و نیم از رقابت ها دور بودم، در این فاصله زمانی با کار روی ضعف هایم، آنها را تبدیل به نقطه قوت کردم و  ان شاءا...  از این مدال در رده بزرگسالان کشتی بگیرم.

دارنده مدال طلای فرنگی جوانان جهان اظهار داشت: می خواهم از مربیان، پدر و مادرم و بردارم تشکر کنم و ممنون مردم هستم که دعایشان پشت سر تیم جوانان بود.