سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
در گفت و گو با سایت لهستانی

عبادی پور: آلکنو و عطایی هر دو عالی هستند

حضور بازیکنان زبده ایرانی در لیگ های معتبر اروپایی چند وجه مثبت برای ورزش ما در پی دارد. نخست معرفی کیفیت و کمیت ورزشکاران ایرانی و سپس کسب تجربه متقابل از قبل رویارویی با بازیکنان بین المللی گوشه هایی از این رهاورد است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: میلاد عبادی پور یکی از این ورزشکاران تاپ والیبال ماست که چند سالی است در پلاس لیگا بازی می کند و از نظر فنی و رفتاری نمونه ای ایده ال می نماید. وی که به تازگی کاپیتان تیم ملی ایران شده است در گفت و گو با یک رسانه لهستانی مسائلی را مطرح کرد که بخش هایی از آن را می خوانیم.

تیم ملی ایران در المپیک نتایج خوبی به دست نیاورد و از مرحله گروهی هم نتوانست صعود کنند و به ماجراجویی خود در توکیو خیلی زود پایان داد. با این حال این پایان تیم ملی ایران نیست چرا که درحال آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

عبادی پور در مورد المپیک و رقابت های توکیو گفت: در ژاپن ما تمام تلاش خود را کردیم ما متأسفانه نتیجه آن طوری نشد که انتظارش را داشتیم و باعث ناراحتی ما شد. اکنون نوبت رقابت های قهرمانی آسیا است که در حال تمرین برای حضور در این رقابت ها هستیم. می خواهیم از این موقعیت نهایت استفاده را بکنیم و امیدوارم همین گونه هم باشد.

میلاد در مورد نبود آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در بازی های آسیایی ادامه داد: قرارداد آلکنو تا پایان بازیهای المپیک بود. او یک مربی عالی و با تجربه است. در حال حاضر آقای عطایی سرمربی تیم است که مربی بسیار خوبی است.

عبادی پور در مورد احساس خود به عنوان کاپیتان در این رقابت ها افزود: بسیار لذت بخش است اما صادقانه بخواهم بگویم تفاوت زیادی احساس نمی کنم فقط می خواهم تمام تلاشم را بکنم.

او در مورد فصل جدید در  تیم اسکرا گفت: پس از اتمام مسابقات قهرمانی آسیا، با پسران در بلخاتوف همراه می شوم. چند چهره جدید به تیم اضافه شدند برخی از آن ها را کمی می شناسم. مهم ترین چیز دیدار با دوستان و هم تیمی ها قبل از شروع لیگ است که بی صبرانه منتظر آن هستم.