سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

نقل وانتقالات فوتبال

بازار نقل وانتقالات فوتبال داغ شده است.در میان دلالها بیشترین سود را دریافت می کنند، زیرا در نقل وانتقالات این فصل فوتبال شاهد نوعی بی سروسامانی در فوتبال هستیم که در برخی موارد قیمت های نجومی مطرح می شود که باور آن شوک آور است. بخشی از آخرین اخبار نقل وانتقالات فوتبال را در این ستون می خوانید.

ولخرجی به سبک سپاهان

باشگاه سپاهان در یک اقدام بی سابقه دست به یک رکوردشکنی کم نظیر زد. آنها برای شکار شهریار مغانلو مهاجم فصل پیش پرسپولیس ولخرجی بزرگی را انجام دادند.

سپاهانی ها با باشگاه پرتغالی برای جذب مغانلو به توافق رسیدند تا رضایتنامه شهریار را دریافت کنند.

۱۴ میلیارد به اضافه انتقال محبی به صورت رایگان شرط صدور رضایت نامه بود.در این میان باشگاه سپاهان باید بصورت جداگانه چیزی در حد ۸میلیون تومان به مغانلو در ازای یک فصل پرداخت کند. ولخرجی بزرگتر از این در فوتبال ایران تا کنون دیده نشده است.

 

 

بازیکن خارجی در یک صورت

مجوز خرید بازیکنان خارجی صادر شد.اما یک شرط برای انجام خرید بازیکن ویا مربی خارجی وجود دارد که همین شرط اجازه نخواهد داد تا خرید بازیکن خارجی به آسانی صورت بگیرد.

سازمان لیگ به کلیه تیمها  ابلاغ کرده است، در صورتی می توانید بازیکن خارجی در اختیار بگیرید که هیچ گونه بدهی به بازیکنان خارجی قبلی نداشته واصولا باشگاه مذکور پرونده ای در فیفا نداشته باشد.

عالیشاه تمدید کرد

امید عالیشاه هافبک تیم پرسپولیس امروز صبح وارد باشگاه پرسپولیس شد وقراردادش را تمدید کرد.

عالیشاه برای دومین بار است که در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا می کند. در نوبت اول به دلیل چند اختلاف کوچک قراردادی تمدی نشد.

 

شهرداری آستارا به پیوس رسید

فرشاد پیوس که تا چند روز پیش سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش بود، اکنون سکاندار تیم شهرداری آستارا شده است.

پیوس در تیم تالش کارنامه قابل قبولی از خود به یادگار گذاشت، همین کارنامه درخشان سبب شد تا شهرداری آستارا او را شکار کرده وهر آنچه پیوس در خواست داشت، بدون کم وکاست آن را پذیرفتند.

در عوض پیوس قول داده است که تمام تلاش خودرا به کار خواهد گرفت تا اهداف نهایی باشگاه را در این فصل بر اورده سازد.

 

سجاد جانشین شهریار شد

کار انتقال سجاد شهباززاده از سپاهان به پرسپولیس مراحل پایانی خودرا طی می کند.

پیشتر گل محمدی گفته بود اگر سپاهان مغانلو را جذب کند،ما نیز دست به انفجار بمب خواهیم زد.

اکنون حرف گل محمدی از قوه به فعل تبدیل شد وسجاد شهباززاده اقای گل فصل پیش لیگ وسپاهان بوی پرسپولیسی شدن را به خود گرفت.پرسپولیسی شدن سجاد زمانی شدت وقوت به خود گرفت که سجاد به فراخوان مجیدی نه گفت.
 

آغاسی آبی پوش شد
عارف آغاسی مدافع کارآمد فولاد با استقلال بست و آبی پوش شد.
مدافع 24 ساله روز یکشنبه قرارداد دوساله با استقلال منعقد کرد و رسما به این تیم پرطرفدار پیوست.

نویسنده: اکبر عزیزی