شنبه یکم اردیبهشت ماه
حمید سجادی بهترین گزینه است

حسن روشن: عزیزی خادم را مشورت پذیر دیدم

چهره نامدار فوتبال کشورمان به دو نکته مهم اشاره کرده و می گوید: با رییس فدراسیون فوتبال از نزدیک صحبت کردم و ایشان را فردی مشورت پذیر دیدم که برایم جالب توجه بود ضمن اینکه معرفی حمید سجادی به مجلس حرکتی مثبت به شمار می رود چون وی از جنس ورزش است و می تواند به خوبی چرخ ورزش کشور را به حرکت درآورد.

حسن روشن که با پایگاه خبری البرز ورزشی گفت و گو می کرد افزود: به تازگی عزیزی خادم را از نزدیک دیدم و با او صبحت کردم که او را فردی نقد پذیر و علاقه مند دیدم . حرف شنوی او از یک سو و اتکای ایشان به جوانگرایی در بدنه فدراسیون از سویی دیگر برایم مایه امیدواری شد.
رییس فدراسیون فوتبال نیاز به حمایت دارد و اگر نگاه وی عملی شود، شک ندارم که بخش بسیاری از مشکلات فوتبال ما مرتفع خواهد شد .
این پیشکسوت در خصوص وضعیت تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی گفت : باید سریعا استارت بزنیم و تیم را آماده نبرد با رقبای جدی کنیم . ما با حریفانی قابل همگروه شده ایم و نباید دچار غرور کاذب شویم، هر چند که معتقدم شالکه تیم ملی را لژیونرها تشکیل می دهند و ما با این نفرات پخته و سرد و گرم چشیده توانایی رفتن به جام جهانی راداریم .
شک ندارم که اگر اضلاع مثلث مدیریت، 
 کادر فنی و بازیکنان همانند بازیهای اخیر در منامه همدل باشند  پتانسیل راهیابی به جام جهانی را خواهیم داشت و بی گمان این صعود برای فوتبال ما بسیار پراهمیت خواهد بود.
از حسن روشن در خصوص معرفی حمید سجادی به مجلس شورای اسلامی پرسیدم که وی در پا سخ گفت : من این اقدام را بفال نیک می گیرم و معتقدم وی خاک ورزش را خورده و بهتر از دیگر مسوولان گذشته ورزش کشور چم و خم کار را بلد است .
امیدوارم که ایشان رای بیاورد و سکان هدایت ورزش کشور را برعهده بگیرد ُ در گذشته به سبب اینکه مدیران ورزش کشور تخصص نداشتند نتوانستند انطور که باید و شاید انتظارات جامعه را برآورده کنند .
وی در خصوص وضعیت استقلال گفت : طبعا حضور بازیکنان کلیدی می تواند استقلال را به توانمندی برساند منوط به اینکه مدیریت ابتدا بدهی ها را بپردازد و متعاقب آن مبادرت به استخدام بازیکنان جدید کند. 
امیدوارم بحث شکایت طلبکاران تکرار نشود چون باشگاه را به سمت حاشیه و تنش سوق خواهد داد.
از اینها گذشته باید همدلی در باشگاه استقلال سرلوحه کار باشد، فاکتوری که در سالهای اخیر اصلا به چشم نیامد .
مورد دیگر که به زعم بنده باید بطور جدی به آن پرداخت کوتاه کردن دست دلالها و افراد سودجوست . این افراد اصلا دلسوز نیستند و نباید از طریق آنها بازیکن به بدنه استقلال تزریق شود، اینها برای استلال سم مهلکی هستند و فقط به پول می اندیشند لذا مدیریت این باشگاه باید حواسش را شش دانگ جمع کند و به انها مجال خودنمایی ندهد.
روشن در بایان حرفهایش این چنین گفت : به عنوان یک استقلالی حرفهایم را رک و پوست کنده می زنم چون دلم برای میلیونها هوادار سینه چاک این باشگاه می سوزد . امیدوارم این بار کم کاریها به دیگران و عوامل نامرئی نسبت داده نشود و استقلال در پرتو یکدلی و انسجام بتواند به هارمونی لازم برسد و تیرش را به هدف بنشاند.