جمعه دهم فروردین ماه

ایمان رزاقی سر مربی تیم پارس جنوبی شد

یک اتفاق نادر از سوی مدیران توانمند باشگاه پارس جنوبی جم رقم خورد. مدیران باشگاه پارس جنوبی جم تصمیم گرفتند تا به باقی ماندن تیمشان در لیگ یک  پایان داده و مجددا به لیگ  برتر راه یابند.

تیم پارس جنوبی جم نزدیک به دوسال است که فعالیت خودرا در لیگ یک دنبال می کند.اکنون زمان ان فرا رسیده تا مجددا به جایگاه اصلی خود که لیگ برتر است راه یابد.از این رو براساس یک نشست و بررسی پیشنهادهای فراوان بهترین تصمیم اتخاذ شد.

تصمیم بر این شد تا ضمن تبدیل روند حرکتی تیم به مسائل روز فوتبال جهان، یک مربی کارآمد، جوان وتحصیل کرده را که سابقه خوب وخوشنامی در فوتبال دارد در راس تیم به عنوان سرمربی قرار بگیرد.

در میان گزینه های فراوان، ایمان رزاقی راد به درستی تشخیص داده شد وحکم سر مربیگری تیم فوتبال پارس جنوبی درفصل جدید به نام وی صادر شد.

ایمان رزاقی راد در کارنامه اش افتخارات بزرگی دارد،از جمله بازی در تیم های استقلال، پیکان، سایپا، صبا باتری و ابومسلم خراسان.

وی به همراه تیم صبا بازی درلیگ قهرمانان آسیا ونیز حضور درتمرینات تیم ملی فوتبال را دارد. شناخت وی در فوتبال پایه زیاد است ودر روزگاری که در فوتبال پایه پیکان فعال بود دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی را در پیکان از خود به یادگار گذاشت.

وی در خصوص مسئولیت جدیدش به همکار ما گفت،تلاش خودرا به کار خواهم برد تا پارس جنوبی به لیگ برتر باز گردد.پارس جنوبی پتانسیل قدرت نمایی رادارد وبا ترکیبی از نسل جوان وبازیکنان با تجربه وهمکاری مستقیم با مدیران تلاش خواهیم کرد تا این ارزوی بزرگ که میتواند دل هواداران پر شور پارس جنوبی را شاد سازد براورده سازیم.

نویسنده: اکبر عزیزی