پنجشنبه سی ام فروردین ماه

چندبرش از فوتبال ایران

دیدار مدیرعامل استقلال با جواد نکونام و ملاک انتخاب ویسی به عنوان سرمربی فولاد خوزستان از اهم خبرهایی است که مشروح آن را در ادامه می خوانید.

 

نکونام در استقلال!

از گوشه و کنار شنیده ایم که شب گذشته مدیرعامل باشگاه استقلال با جواد نکونام سرمربی جداشده فولاد خوزستان دیدار داشته است. نکونام که سابقه کاپیتانی تیم ملی را دارد از گزینه های احتمالی جایگزینی فرهاد مجیدی است. نشست فوق در یکی از هتل های شیک حومه سعادت آباد برگزار شد تا به گوش ارباب جراید نرسد. این در حالی است که فرهاد مجیدی درگیر برخی حاشیه هایی شده است که جایگاه وی را متزلزل نشان می دهد. با این همه باید دید که شنیده های ما تا چه حدی واقعیت پیدا می کند.

 

ملاک انتخاب ویسی چیست؟

انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان این پرسش را پیش می آورد که ملاک انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم قهرمان اصلی ایران چیست؟ و اصولا دلیل رفتن نکونام سرمربی جوان و موفق فولاد چه بوده است؟ خوزستانی ها که عاشق و هوادار فوتبال هستند، انتظار داریم که مدیران باشگاه در انتخاب سرمربی جدید دنبال فردی کارنامه دار باشد.

 

مظاهری در استقلال؟

دروازه بان استقلال صبح امروز برای تعیین تکلیف وضعیتش به باشگاه آمد.

عصر روز گذشته حسین حسینی قرارداد دو ساله ای را با استقلال به ثبت رساند و این احتمال داده می شد که با این اتفاق رشید مظاهری ساز جدایی از جمع آبی پوشان را کوک کند.

صبح امروز رشید مظاهری وارد باشگاه شد تا با مسئولان استقلال در خصوص ماندن یا رفتنش صحبت کند.