جمعه دهم فروردین ماه

نتایج روز اول والیبال نوجوانان جهان

مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در تهران و در سالن فدراسیون با دیدار تایلند و بلغارستان از گروه C از ساعت 10 صبح کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:  در این بازی بلغارستانی ها موفق شدند در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر22 تایلند را شکست دهند.

بشکو، استو، پالو، نیکلو، تاتاروو و بدرو بازیکنان شروع کننده بلغارستان در این مسابقه بودند. در آن سوی میدان نیز تایلندی ها با ترکیب چوچای، تیپونگ، بنجامین، پانوپانگ، فوتیدل و چاکافان صف آرایی کردند.

تیم ملی تایلند ست اول را با نشاط آغاز کرد و در دقایقی چند امتیاز هم از حریف پیش افتاد اما این بلغارستان بود که 25 بر 19 پیروز شد.

ست دوم را بلغارستانی ها پرقدرت آغاز کردند و بیشترین امتیاز را در حمله به خود اختصاص دادند. تایلندی ها اما در همه دقایق ست دوم پا به پای حریف پیش رفتند اما نهایتا 25 بر 21 این ست را نیز واگذار کردند.

در ست سوم نوجوانان تایلند با توپ گیری های بسیار دیدنی سعی داشتند ست سوم را به نام خود بزنند تا امید برای ادامه کار وجود داشته باشد، اما بلغارستان این ست را نیز به سود خود به پایان رساند و به نخستین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان دست یافت.

مسابقات نوجوانان جهان در شرایطی آغاز شده که تیم های صربستان، آمریکا، ژاپن و.. برای مسابقات انتخاب نشده بودند ولی از لهستان، بلغارستان و ایتالیا تیم های خوبی روانه تهران شدند.