سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
گرشاسبی وتکرار اشتباهات

فولاد از مسیر اصلی خارج نشود!

در خبرها آمده عبداله ویسی سکاندار تیم فوتبال فولاد خوزستان شده است. وی به جای جواد نکو نام سکانداری در فولاد را پذیرفته است.

البته این جا به جایی از قبل قابل پیش بینی بود زیرا هر جا گرشاسبی دیده شود ویسی هم حضور پیدا می کند.

اما تعجب این است چرا گرشاسبی با آن ید طولایی که در مدیریت دارد چرا از کارهای اشتباه آمیز خود درس نمی گیرد.

گرشاسبی به یاد دارد که به هنگام حضورش در مدیریت باشگاه پیکان با چه دردسرهایی رو به رو شده بود.
 در همان هنگام گرشاسبی ویسی را به عنوان سر مربی وارد پیکان کرد. اما آب خوش از گلوی تیم خودرو سازان پایین نرفت حتی پیکان در آستانه سقوط به لیگ قرار گرفت.

تغییرات در مدیریت باشگاه پیکان و حضور اکبر محمدی در مدیریت باشگاه پیکان سبب شد تا این مدیر فوتبالی جوان و با پشتکار خیلی زود درد را شناسایی کرده و تغییراتی در راس کادر فنی را صورت داد تا از سقوط پیکان با اندیشه های ویسی جلوگیری شود. لاجرم تارتار آمد تا پیکان روی خوش را به خود ببیند.

ویسی سکاندار فولاد شده است، فولادی که با نکونام پر آوازه شد. فولادی که باید درلیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان بزرگ که تا بن دندان خود را مسلح کرده اند برود. آیا توان فنی مربی جدید این اجازه را خواهد داد تا فولاد بار دیگر در فوتبال آسیا پیام آور شادی برای فوتبال ومردم خوزستان باشد.

ویسی به جز یک مورد با تیم صبا در بسیاری از تیم های لیگی دیده شد و حتی این اواخر در یک تیم لیگ دسته اولی فعال بود اما خروجی وی چندان شفاف و مقبول پسند واقع نشد حال چگونه می توان پذیرفت که فولاد با مربی جدید در لیگ برتر خودمان و لیگ آسیا سری باشد بالاتر از سران دیگر، اهالی فوتبال خوزستان که اتفاقا فوتبال را خوب می شناسند توقع بیشتری از گرشاسبی دارند. انتظار آن ها این است که مدیرعامل بالاتر از آذری مدیر عامل سابق فولاد که یک جام را به باشگاه فولاد ارزانی داده دیده شود.

 نویسنده: اکبر عزیزی