جمعه سی و یکم فروردین ماه

اعلام آمادگی 6 تیم  استانی برای لیگ کشتی

تیم هایی از 6 استان کشور برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) اعلام آمادگی کرده اند.

 در حالی روند اعلام آمادگی تیم ها برای حضور در لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور در سال 1400 به سازمان لیگ کشتی ادامه دارد که تیم هایی از 6 استان کشور به صورت رسمی درخواست خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده اند.

بر این اساس استان مازندران با دو تیم در کشتی آزاد و فرنگی، استان خوزستان با چند تیم در کشتی فرنگی، استان تهران با تیم هایی در کشتی آزاد و فرنگی، استان خراسان جنوبی با دو تیم در کتشی آزاد و فرنگی، استان کرمان با یک تیم در کشتی فرنگی و استان قم نیز با یک تیم در کشتی فرنگی متقاضی حضور در لیگ برتر کشتی در سال 1400 هستند.

همچنین تیم اهیی از چندین استان کشتی خیز کشور نیز به صورت غیر رسمی برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده اند که در صورت اعلام آمادگی به صورت رسمی به جمع تیم های حاضر در لیگ برتر اضافه خواهند شد.

با توجه به اعلام مسئولان سازمان لیگ روند ثبت نام و عقد قرارداد با کشتی گیران آغاز شده است و در صورت ثبت قرارداد تیم ها با کشتی گیران اسامی تیم ها و کشتی گیران آن ها به صورت رسمی اعلام خواهد.