پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
ملوان تشنه بودجه است

محمد احمدزاده: تیم‌ ملی قابلیت بالایی دارد

پیشکسوت نام آشنای فوتبال انزلی مشکل اصلی تیم ریشه دار ملوان را کمبود بودجه می داند و می گوید: خوشبختانه الان وضعیت مالی ملوان بهتر شده و امیدوارم این شرایط مناسب مضاعف شود و این تیم پر طرفدار بتواند فصل آینده به لیگ برتر صعوکند.

محمد احمدزاده که با پایگاه خبری البرز ورزشی گفت و گو می کرد، افزود : با حضور اقای رشید پور به عنوان اسپانسر، وضعیت نسبت به گذشته بهتر شده و امیدوارم که این حمایت ها بتواند در اقتدار ملوان موثر واقع شود. البته مشکل مالی منوط به این برهه نیست بلکه در دهه های قبل نیز این نقطه تاریک در ملوان حاکم بود.

وی با اشاره به اینکه جای ملوان در لیگ برتر کاملا احساس می شود ادامه گفت: برای فصل آتی باید بازیکنان کلیدی جذب شوند و با همت و درایت بهتر بتوان ملوان را همانند گذشته تقویت کرد تا بتواند انتظار بحق هواداران را اجابت کند و به لیگ برتر راه یابد.     

از این موسیپید فوتبال انزلی و بازیکن و مربی اسبق ملوان سؤال کردیم که ایا تیم ملی می تواند به جام جهانی قطر صعود کند که وی در پاسخ گفت : بنده بازیهای اخیر تیم ملی مقابل بحرین و عراق را دیدم، به اعتقاد من تیم ملی قابلیت بالایی دارد و از بازیکنان سردوگرم چشیده ای برخوردار است که فوتبال حرفه ای را از نزدیک لمس کرده اند .

در واقع بدنه اصلی تیم ملی را نفرات ابدیده ای تشکیل می دهد که حرف شنو تر و تاکتیک پذیر تر هستند و می توانند تیم ما را به جام جهانی ببرند. ضمن اینکه انگیزه ملی پوشان در مسابقات مقدماتی جام جهانی بسیار بالا می رود  زیرا تلاش می کنند نگاه باشگاه های اروپایی را بخود جلب کنند و به اینگونه تیم ها منتقل شوند.

احمد زاده ادامه داد : خط هافبک و حمله مقتدر و آماده ای داریم و اگر کمربند دفاعی تقویت و مشکلات این منطقه ترمیم شود، شک ندارم که از پس رقبا در رقابت های مقدماتی بر خواهیم آمد و در نهایت به جام جهانی آینده راه خواهیم یافت .