جمعه دهم فروردین ماه
استقلال با این مدیریت هیچ وقت موفق نمی شود

محمد نوری: مگر استقلال یک تیم گمنام است

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت و گویی با خبرگزاری البرز ورزشی اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال اگر در شیوه مدیریتی آن تغییر ایجاد نشود، هرگز موفق نمی شود. بعد از  انتخاب وزیر ورزش که ما بی صبرانه منتظر این انتصاب هستیم، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال هم انتخاب می شود. متاسفانه باشگاه استقلال دچار بحران مالی شده و مدیریت هم کاری از پیش نبرده است. استقلال از کسب عناوین قهرمانی در رقابت های داخلی محروم شده است.

وی گفت: در حال حاضر علاوه بر مهدی قائدی مهاجم جوان و ملی پوش استقلال که رسما به تیم الشباب امارات رفته است، فرشید اسماعیلی دیگر بازیکن استقلال هم قصد ترک این باشگاه به باشگاه داخلی یا عربی را دارد. که امیدوارم خدا آخر و عاقبت این تیم پرطرفدار  پایتخت را به خیر کند.

وی ادامه داد: استقلال با داشتن عناوین و سابقه افتخارات مختلف داخلی و آسیایی یک تیم گمنام محسوب می شود تا توسط بعضی از افراد فرصت طلب به جای پیشرفت دچار مشکل و مسایل حاشیه ای شده است.

نوری در پایان گفت: استقلال تا چندی دیگر با تیم الهلال عربستان دیدار خواهد کرد. از مسئولان رده بالای ورزش و فوتبال ایران انتظار داریم که از این تیم حمایت کنند. اگر حمایت های آنها نباشد به کسب عنوان قهرمانی نایل نمی شود.

گفت و گو: حسن امامقلی