جمعه دهم فروردین ماه
راه جدید پیش روی وزارت ورزش

دکتر آقابیک: ورزش تشنه عدالت است

خوشحال هستم که یک ورزشی سکان وزارت ورزش را در دست گرفته است.

دکتر حسن آقابیک بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال و از مدیران باتجربه ورزش استان تهران با بیان جمله فوق می گوید: موفقیت دکتر سجادی پیروزی جامعه ورزش و ناکامی او هم شکست جامعه ورزش ایران تلقی خواهد شد.
پیشنهاد من این است که اول ورزشیان کدورت ها را کنار بگذارند و به راه رفاقت بروند و برای پیشبرد اهداف ورزش دست در دست همدیگر بگذارند و از دکتر سجادی نیز انتظار دارم که از تجربیات دوران معاونتش در وزارت ورزش استفاده کند و اجازه ندهد اشتباهات گذشته تکرار شود.
دکتر آقابیک اضافه کرد: وعده دکتر سجادی مبنی بر اجرای عدالت در ورزش مهم ترین خواسته ما به شمار می آید. بی عدالتی های زیادی در زمینه ورزش به وجود آمده، رانت خواری ها و رفاقت بازی ها شایسته سالاری را از ورزش کشور دور ساخته بود و پیشنهاد دیگر من این است که ورزش ها را بر مبنای المپیکی بودن و مدال آوری آنان دسته بندی کرده و روال جدیدی را در هزینه های جاری ورزش کشور در پیش بگیرد. داشتن یک اتاق فکر قوی توصیه جدی من به آقای سجادی است و امیدوارم که ایشان با جدا کردن بخش جوانان از ورزش نیروی اصلی خود را معطوف به سرمایه گزاری در سروسامان بخشیدن به تربیت بدنی کشور ساخته و با ایجاد یک دبیرخانه به امور مربوط به جوانانم بپردازد.
گفت و گو: عبدالله محرمی