سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
تیم شباب الاهلی مدعی لیگ امارات

نوراللهی و قائدی به زودی در ترکیب اصلی

تیم فوتبال شباب ‌الاهلی امارات که نوراللهی و قائدی دو ملی‌ پوش کشورمان را به خدمت گرفته است به عنوان مدعی لیگ این کشور به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این باشگاه در دومین هفته لیگ امارات برابر عجمان قرار گرفت و با یک گل پیروز شد تا جمع اندوخته های خود را به عدد شش برساند.

ایگورخسوس بازیکن جوان و برزیلی شباب الاهلی تک گل این بازی را رقم زد ضمن این که احمد نوراللهی و مهدی قائدی در وقت دوم این تیم را یاری دادند.

هرچند که این دو ملی پوش به تازگی به شباب الاهلی ملحق شده اند به نظر می رسد به زودی در نقش مردان کلیدی در ترکیب اصلی قرار گیرند.

مهدی علی، سرمربی الاهلی در پایان این بازی اظهار داشت: بازی آسانی را سپری نکردیم چرا که عجمان خوب دفاع می کرد و این موضوع کار ما را سخت کرده بود. با وجود این که موقعیت های زیادی از دست دادیم اما سه امتیاز مهمی را کسب کردیم که از این بابت خوشحالم.

وی درخصوص عملکرد بازیکنان احمد نوراللهی و مهدی قائدی که نفرات تازه وارد محسوب می‌شوند اضافه کرد: به طور حتم سطح کیفی تیم ما با این نفرات به شدت بالاتر خواهد رفت چرا که آن ها بازیکنان خوبی هستند و باید بیشتر با تیم هماهنگ شوند.