پنجشنبه نهم فروردین ماه
استقبال جالب قرمزها از رضا اسدی

خوشحالم که به پرسپولیس آمدم

رضا اسدی بازیکن تازه وارد پرسپولیس در نخستین تمرین خود با سرخ پوشان مورد استقبال جالب کادر فنی و دیگر نفرات قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی بنقل از سایت باشگاه پرسپولیس ،  اسدی در خصوص انتقالش به پرسپولیس گفت: باشگاه‌های زیادی به سراغم آمدند اما مدیربرنامه‌ام زحمت کشید وبهترین اتفاق را برایم در نظر گرفت. با مشورت‌هایی که با بزرگان کردم، شرایط را اینطور دیدم که باید انتخاب مهمی انجام دهم تا آینده ام را رو به جلو ببرم و اتفاقات خوبی هم برای تیمم بیفتد.

وی افزود :من به شخصه با هیچ باشگاهی و هیچ کسی صحبت نکردم. فقط مدیربرنامه بنده وظیفه اش را انجام داد و تماس ها را جواب داد و پیگیری کرد که چه اتفاقی میفتد. ما چراغ خاموش جلو آمدیم و من هم مصاحبه‌ای نکردم و فقط در یک گفتگو کوتاه گفتم که قرار است چه اتفاقی رخ دهد اما هواداران یک مقدار اذیت شدند، من عذر می‌خواهم. خیلی دوستشان دارم و نمی‌خواستم یک سری ها سو استفاده و اذیتشان کنند.

اسدی اضافه کرد: من اصلا ایران نبودم که شرط و شروط خاصی بگذارم.  با جایی صحبت نکردم و مدیربرنامه ام پیشنهادات را می‌شنید.  هیچ بندی نگذاشتم و رقمی هم که همینطوری بیرون آمده نمی‌دانم درباره اش چه باید بگویم.

رقم 15 میلیارد را تکذیب می‌کنم.  آینده و پرسپولیس و بزرگی و عظمت این تیم را دیدم و با افتخار و استقبال و خوشحالی قرارداد را امضا کردم. قرارداد یک ساله است اما می‌خواهم اینجا بمانم و دلیلی ندارد فکر کنم که یک ساله ببندم یا ده ساله. می‌خواهم اینجا بمانم و اگر یک ساله بستم به این خاطر بود که نمی‌خواستم کسی معطل شود و مذاکرات طولانی شود و بندی اضافه شود. هیچ مشکلی نیست و می‌خواهم بمانم.