پنجشنبه نهم فروردین ماه
تازه ترین گزارش ها از جدایی رونالدو 

وداع شماره 7 با بیانکونری ها

کریس رونالدوی 36 ساله به ماندن در تورین پایان داد و از جمع بیانکوری ها جدا شد تا دوباره به اولدترافورد برگردد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، بنظزر می رسید کریس پس از جدایی از یوونتوس به منچستر سیتی ملحق اما این ایده محقق نشد و گلزن شماره یک دنیا سر از شیاطین سرخ درآورد.

 منچستریونایتد قراردادی دو ساله با دستمزد هفتگی 480 هزار یورو به رونالدو پیشنهاد داده است.. ضمن اینکه یوونتوس پیشنهادی 25 میلیون یورویی از منچستریونایتد بابت رونالدو دریافت کرده است.

شایان ذکر است رونالدو بین سال‌های 2003 تا 2009 در منچستریونایتد عضویت داشت و حالا دوباره هوس کرده پیراهن قرمز  را برتن کند .

پیام وداع کریس خطاب به هواداران یوونتوس : "امروز از این باشگاه فوق العاده که بزرگ‌ترین باشگاه در ایتالیا و یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیاست، جدا می‌شوم. من روح و قلبم را به یوونتوس دادم و همیشه شهر تورین را دوست خواهم داشت. هواداران تیفوسی بیانکونری همیشه به من احترام گذاشته‌اند و من سعی کردم با جنگیدنم در هر بازی و در هر فصل، به محبت‌های آن‌ها جواب بدهم. در آخر همگی به عقب نگاه می‌کنیم تا متوجه شویم چه چیزهای بزرگی به دست آوردیم. البته به همه چیز که می‌خواستیم، نرسیدیم، اما داستان زیبایی را در کنار هم دیگر نوشتیم. همیشه می‌خواهم جزوی از شما باشم. شما جزوی از تاریخ زندگی من هستید و من حس می‌کنم بخشی از تاریخ شما هستم. ایتالیا، یووه، تورین و تیفوسی‌های بیانکونری همیشه در قلب من خواهید بود."