جمعه سی و یکم فروردین ماه
فوتبال آبادان به داشته هایش اعتماد کند

اینبار اجازه دهید نفت بومی فوران کند

نوشتیم باید فکری به حال تیم نفت آبادان شود؟ اکنون می نویسیم فوتبال آبادان به سرمایه های داشته و خروجی های بومی اش، اعم از مدیران بومی ورزشی توانمند ومربیان صاحب نام و دارای سبک، اعتماد و بدون استرس و هراس، از این سرمایه های داشته خود رونمایی کند.

منظور از گفته نوشتاری فوق این است، حالا که اهالی فوتبال آبادان اقبال خوبی نسبت به بومی شدن تیم شهرشان دارند، برای یکبار هم که شده با مراجعه به سرمایه های داشته خود و بها دادن واعتماد وحمایت کردن و بکارگیری آنها، اجازه فوران دوباره نفت خالص آبادان بومی را بدهیم، فوتبال آبادان سالهاست در فضای اما واگر احاطه و در حسرت کسب سهمیه فوتبال آسیاست، چه اشکال دارد با فرصت دادن به توانمندی بومی، این آرزوی دیرینه اهالی فوتبال آبادان تحقق یابد؟

آیا در فضای مدیریتی فوتبال نفت آبادان زمان آن نرسیده که از تجربه وتدبیر مدیریتی بومی ورزشی افرادی همچون، منصور میرزایی، مختاری، احمد پارو، علی پارسا، گودرزی، بشاگردی و... به عنوان مدیر عامل واز نام هایی مانند، ابراهیم قاسمپور، حسون عبد الرضا برزگری، علی فیروزی، نظام آزادی، برادران سلامت(سعید و وحید ) مجتبی مرتضوی، امیدشریفی نسب، بچاری، فرهانی، دارم و نگارش و ... به عنوان اعضای کادر فنی استفاده کرد؟

اقایان باور کنید فوتبال آبادان دارای پتانسیل فنی ومدیریتی ایده آلی است فقط نیاز به توجه واعتماد وهمدلی وهمراهی وتصمیم گیری تدبیری فارغ از حب بغض دارد، ای کاش لااقل این بار تصمیم گیرندگان تیم نفت آبادان با یک خردجمعی و نگاهی مثبت اندیشانه و جهادی وانقلابی به سرمایه های موجود بومی فوتبال آبادان ضمن اعتماد، اجازه فوران فوتبالی نفت آبادان را صادر کنند و مطمئن باشند فرزندان بومی از جنس ورزش وفوتبال ودارای تخصص مدیریت ورزشی به مراتب دلسوزتر وموفق تر خواهند بود.  

نویسنده: سیدمهدی ابوس