پنجشنبه نهم فروردین ماه

عطایی: نوجوانان چک را شکست خواهند داد

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران که سابقه هدایت نوجوانان را در مسابقات جهانی آرژانتین برعهده داشت، درباره شکست شب قبل تیم ایران مقابل لهستان به البرز ورزشی گفت: تیم ما دو ست مقابل لهستان خیلی خوب ظاهر شد. اما فشار مسابقات و نبود تجربه بین المللی باعث شکست بچه های ایران شد. متاسفانه عدم برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا سبب شد تا نوجوانان ما از کسب تجربه بیشتر باز بمانند.

عطایی با اشاره به کیفیت فنی تیم لهستان اضافه کرد: به اعتقاد من نوجوانان ایران می توانند در دور بعدی بر تیم چک غلبه کنند و خود را به جمع چهار تیم برتر برسانند. چک البته تیم باتکنیکی است اما قدرت لهستانی ها را ندارد.

عطایی درباره تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: روز 16 شهریورماه راهی ژاپن محل مسابقات ملت های آسیا خواهیم شد. این در شرایطی است که در قطر پاسور به دلیل عدم حضور بردیا سعادت از امین اسماعیل نژاد به عنوان مکمل صابر کاظمی سود خواهیم برد. وی درباره این پرسش که آیا ژاپنی ها با تمام قوا در جام ملت ها بازی خواهند کرد، گفت: تا آنجا که می دانیم ایشیکاوا بازیکن کلیدی تیم ژاپن در تمرینات تیم میلانو ایتالیا حضور نیافته است و این نشان می دهد که ایشیکاوا را در جام ملت ها خواهیم دید.

گفت و گو: جمشید حمیدی