جمعه سی و یکم فروردین ماه

سخنی با اسکوچبچ

۲۲بازیکن از سوی اسکووچیچ به تمرینات تیم ملی فراخوانده شدند و قرار است در روز ۸شهریور تنی چندی دیگر هم به تمرینات اضافه شدند. اینکه اسکووچیچ درفراخوانی بازیکنان به تیم ملی مسیر درستی را طی کرده یا خیر فعلا کاری نداریم، ولی اعتقاد داریم آنهایی که در لیست فراخوانی در مرحله اول قرار گرفته اند، پتانسیل اصلی فوتبال مارا تشکیل نمی دهند.

 

قرار است برای راهیابی به جام جهانی و به زودی با حریفانی که قوی تر از مرحله قبل باشند، دیدار داشته باشیم. آنها پروسه آماده سازی را از قبل آغاز کرده اند، اما ما هنوز درپیچ وخم فراخوانی به صورت نقد و نسیه بازیکنان  به تمرینات تیم ملی قرار داریم. به اسکوچیچ باید یادآور شد که قرار است در جام جهانی حضوری پررنگ داشته باشیم.

اسکووچیچ باید به درجه ای از آگاهی راه یابد و آن اینکه تغییرات الزامی است، زیرا جام جهانی به بازیکنانی نیاز دارد که قواره و استانداردهای جهانی شدن را داشته باشد.

۲۲ نفری که فرا خوانده شدند شاید برای تیم ملی  کفایت نکنند. فعلا در همین حد سخن را دنبال می کنیم تا نوبت به فراخوانی نفرات برسد. آنگاه مساله با ذکر نفر به نفر دنبال خواهد شد تا بر اثر دیکته نوشته شده، اشتباهات اسکووچیچ در این زمینه بازگو شود.

نویسنده: اکبر عزیزی