پنجشنبه نهم فروردین ماه
فدراسیون ایتالیا خبر می دهد؛

مصدومیت زایتسف و جیانلی

فدراسیون ایتالیا خبرهایی در مورد مصدومیت زایتسف و جیانلی ارائه می دهد.

دو بازیکن  ستاره تیم ملی ایتالیا در مرحله گروهی مسابقات والیبال مردان المپیک 2020 توکیو مصدوم شدند. ابتدا سیمون جیانلی Simone Giannelli، سپس ایوان زایتسف Ivan Zaytsev. دو ستون تیم ملی ایتالیا در مرحله گروهی مسابقات والیبال مردان المپیک 2020 توکیو مصدوم شدند، اما به گفته فدراسیون این کشور فیپا Fipav ، شرایط هر دو قبل از مرحله یک چهارم نهایی رضایت بخش اعلام شده بود.اعلام می شود که در بازی با لهستان  انگشت چهارم دست چپ کاپیتان زایتسف ، آسیب دیده بود و به همین دلیل قبل از پایان بازی از زمین بازی مقابل ایران خارج شد، بلافاصله تحت معاینه قرار گرفت و مفصل متاکارپوفالانژیال metacarpophalangeal انگشت( به فارسی آن را مفصل کف‌دستی‌بندانگشتی می نامیم) ، به استثنای شکستگی صدمه دیده بود که این  یک ضربه روحی و روانی را مشخص کرد.  در مورد جیانلی ، وضعیت وی به طور منظم توسط کادر پزشکی تحت نظارت قرار داشت  و شرایط وی در حال بهبود بود.

پشت خط زن در ست سوم بازی ایتالیا - ایران زمین را ترک کرد و از لحظه ای که روی نیمکت نشسته بود مشخص بود که درد زیادی دارد و نمی تواند آن را پنهان کند. ما نمی توانیم به طور قطعی بگوییم که او گریه کرد ، اما او دست چپ خود را محکم گرفته بود ،مشخص بود که منبع درد او بود.

برای جلوگیری از تجربه ناخوشایند هر دو بازیکن در دیدار دور آخر   در بازی مقابل ونزوئلا حضور نداشتند.در حالی که جیانلی در بازی دوم ( ایتالیا - لهستان) هم حضور نداشت.

نویسنده: رحیم رحیم زاده