جمعه دهم فروردین ماه
اولدترافورد در انتظار رونالدو

 سرمربی منچستر: کریس مرد خاصی است

منچستر یونایتد پس از پیروزی برابر ولور همپتون حالا لحظه شماری می کند تا کریس رونالدو را در جمع خود ببیند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، هر چند که بازی شیاطین سرخ در زمین ولور همپتون چنگی به دل نزد اما تک گل" میسون گرینوود" و کسب سه امتیاز برای منچستر یونایتد بسیار نوید بخش بود.

در پایان این دیدار "اوله گونار سولسشر" سرمربی منچستر یونایتد گفت : هفته خوبی بود و حالا ۷ امتیاز داریم. پس از تساوی هفته قبل گفتیم که اگر در بازی بعدی برنده شویم، شاید آن تساوی بدی نبوده باشد

وی درباره عملکرد "رافائل واران" مدافع پرسابقه و سابق رئال  مادرید که نخستین بازی خود را برای منچستر انجام داد، اظهار داشت :با کلاس ظاهر شد. خونسرد، با تجربه، کار با توپ خوب و برتری در نبردهای هوایی. او به عنوان یک مدافع میانی همه چیز تمام است، بنابراین از عملکردش راضی هستم.  

در خصوص "کریس رونالدو" باید بگویم درحال نهایی کردن امور هستیم. او مرد خاصی است. قطعا بازیکنان هیجان زده هستند . برخی از آن ها در تیم ملی کنار کریس بازی کرده اند. هواداران هم هیجان زده هستند. این کاری است که او به عنوان یک بازیکن خاص انجام می دهد.

سرمربی منچستر یونایتد در ادامه گفت: ما همیشه کریس رونالدو را تحت نظر داشتیم اما فکر نمی‌کردیم که او در این فصل یوونتوس را ترک کند. همه کسانی که منچستریونایتد را دوست دارند می خواستند که این انتقال انجام شود. با این حال بزرگترین مساله این است که کریستیانو خودش می خواست به اینجا بیاید.