سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
اخبار پشت پرده فوتبال

پیروانی و بازیکنان کم اعتبار

افشین پیروانی با افشاگری خود پرده از جابجایی امین قاسمی نژاد برداشت.

وی گفت: قاسمی نژاد خودش با باشگاه پرسپولیس تماس گرفت وخواستار عضویت در پرسپولیس شد .مذاکرات با وی انجام شد و حتی شب در منزل یکی از دوستان پرسپولیسی اش اسکان یافت تا فردا قراردادش امضا شود، اما همان شب یکی از اعضای کادر فنی تیم رقیب با وی تماس تلفنی انجام داده و او را شبانه به تیم خودشان انتقال داد.

پیروانی در ادامه ادعای خود اشاره داشت و اضافه کرد: پرسپولیس تیم بزرگی در ایران وآسیا است. هر بازیکنی آرزویش این است که روزی صاحب پیراهن پرسپولیس شود. اینجا جایی برای بازیکنانی که با یک تلفن دو ریالی پیراهن باشگاه خودرا تغییر می دهند، نیست. ما خوشحالیم که از این دست بازیکنان در تیممان وجود ندارد.

 

سایپا همچنان به دنبال شکایت علیه پیکان

باشگاه سایپا همچنان به دنبال حق وحقوق خود است. آنها شکایت خود علیه پیکان هستند که براساس آن دادگاه استیناف رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را علیه سایپا تغییر دادند. در این راستا سایپا شکایت نامه جدید خود را تهیه و تنظیم کرده تا شاید در دادگاه  کاس به امتیاز از دست رفته اش دست یابد.

در تعقیب تهیه پرونده جدید سایپا بین ۵تا۷ وکیل زبده قرار گرفته اند تا بر مبنای آن  سه امتیاز بازی با پیکان در چارچوب قوانین صورت بگیرد.

در صورت دسترسی سایپا به سه امتیاز ان بازی، تیم خودرو سازان به لیگ برتر باز خواهد گشت. البته کسر سه امتیاز از تیم پیکان هیچ ضرری  از بابت به خطر افتادن تیم پیکان متوجه خودروسازان نخواهد بود. فقط شاید پیکان بین یک یا دو پله از مکان هفتم  به پایین سقوط خواهد کرد.

 

خانه تکانی به پرسپولیس رسید!

روز گذشته از خانه تکانی در کادر مدیریت باشگاه استقلال سخن گفته شد. امروز نوبت به پرسپولیس رسید.

زمزمه هایی به گوش می رسد وزیر ورزش که در حال حاضر سفرهای استانی را در دستور کار خود قرار داده است، در نظر دارد تا جان و خون تازه ای در باشگاه پرسپولیس جاری سازد. در این رابطه شنیده ایم که هیات مدیره باشگاه دستخوش تغییرات خواهد شد تا نیروهای جدیدی وارد پرسپولیس شوند که با تفکرات وزیر  ورزش همخوانی داشته باشد. درحقیقت وزیر ورزش بر این اندیشه است تا افراد معتمد خود را در پرسپولیس جایگزین سازد و بنا بر این است هیچ شخصی که در گذشته به وزارت ورزش قبلی ارتباط داشت در مراکز حساس وقابل توجه باقی نماند.

البته شنیده های ما حاکی از این است که احتمالا صدری، عضو فعلی هیات مدیره باشگاه که دست به جیب است در مجموعه پرسپولیس ماندگار خواهد بود.

نویسنده: اکبر عزیزی