شنبه یکم اردیبهشت ماه

بهتاش فریبا :اطمینان دارم سوریه را می بریم

پیشکسوت نام آشنا و کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ما تجربه بالایی دارد و  این مهم برگ برنده برابر سوریه خواهد بود.

بهتاش فریبا که با پايگاه اطلاع خبری البرز ورزشی گفت و گو می کرد،  اظهار داشت : لژیونرهای ما تجربه بالایی دارند و در لیگ های اروپایی درگیر هستند، لذا من به بازی فردا برابر سوریه امیدوار هستم.

همین نفرات در دور قبلی مقدماتی جام جهانی نقش موثری در پیروزی مقابل عراق و بحرین داشتند و این بار هم باید به آنها اتکا کنیم.

این پیش کسوت با اشاره به اینکه سوریه در کارهای دفاعی عملکرد خوبی دارد، افزود : نباید محتاط باشیم و کار را به دقایق پایانی برسانیم، زیرا حریف برای کسب حداقل یک امتیار به تهران آمده و برای رسیدن به این هدف به بازی دفاعی روی خواهد آورد.

البته تیم ما بازی تدارکاتی نداشته و این نقطه ضعف بشمار می رود اما همانطوریکه تاکید کردم ملی پوشان پخته و حرفه ای عصای دست تیم ملی هستند و امیدوارم در سایه این فاکتور مهم بتوانیم روز پنجشنبه سوریه را شکست بدهیم.

وی در پایان ادامه داد: پیروزی در اولین بازی بسیار مهم است، ما میزبان هستیم و کسب امتیازهای دیدار فردا برایمان اندوخته خوبی خواهد بود. با توجه به اینکه در بازی بعدی با عراق باید دور از خانه به میدان بیاییم، برتری برابر سوریه باید در اولویت باشد.