جمعه دهم فروردین ماه
رقابت های تنیس انتخابی تیم‌ ملی زیر ۱۲ سال؛

نفرات پیروز معرفی شدند

در ادامه برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی زیر ۱۲ سال در تهران تنیسورها در روز سوم با هم دیدار کردند.

سومین روز رقابت های انتخابی تیم ملی رده سنی زیر ۱۲ پسران و دختران در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری شد.

 با انجام ۱۴ دیدار و در بخش دختران، هانا شعبان پور با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶ ) مقابل آلما انصاری به برتری رسید، فریماه فرهی مقدم با نتیجه ( ۱-۶ و ۵-۷ )  آیناز داوری را برد و فردخت علیمی با نتیجه ( ۲-۶ و ۰-۶ ) از سد غزل رشا زاده عبور کرد.

رومینا رافعی با نتیجه (۰-۶ و ۱-۶) مغلوب نازنین پاشا زاده شد، صبا خیرمنش با نتیجه (۰-۶ و ۱-۶ ) مقابل آیلین محمدیان فرد به پیروزی دست یافت و آنوش روستایی با نتیجه (۴-۶ و ۲-۶) کیمیا کمالیان را مغلوب کرد.

در بخش پسران نیز کیارش صادقی با نتیجه (۲-۶ و ۲-۶ ) از سد آریا شعبان نژاد عبور کرد، مهدی عابدینی با نتیجه ( ۳-۶ و ۲-۶) از علی تقی زاده شکست خورد، پرهام پارسا  با نتیجه (۰-۶ و ۱-۶ ) بازی را به فربد ایمانی واگذار کرد.

سروش معدنیان با نتیجه  (۴-۶ و ۴-۶ ) مقابل آرین‌چهرازی به برتری رسید، علیرضا مقدسی با نتیجه ( ۲-۶ و ۴-۶ ) بردیا ملاحسنی را شکست داد، آیریک عابدین زاده با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) سامیار طاهری را برد، راستین اکبری با نتیجه ( ۶-۷ و ۵-۷ ) امیر علی طالب زاده را مغلوب کرد .

این مسابقات امروز با انجام ۱۳ مسابقه پیگیری می شود .

مسابقات انتخابی تیم های ملی زیر ۱۲ سال از  ۷  تا ۱۲ شهریور ماه با حضور تنیسورهای منتخب از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران، چهار محال و بختیاری، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، سمنان، کرمان، گلستان و مازندران برگزار خواهد شد.

نفرات  برتر این مسابقات به رقابت های  زیر ۱۲ سال غرب آسیا که از تاریخ ۲۹ شهریور ماه تا ۳ مهر سال ۱۴۰۰ به میزبانی اردن برگزار می شود اعزام می شوند.

هنگامه عزیزی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۲ سال دختران و فرهاد صانع به عنوان سرمربی تیم ملی پسران هدایت تیم های ملی کشورمان را بر عهده خواهند داشت.

یاد آور می شود: سرداوری این مسابقات بر عهده شهرزاد لازم زاده است.