جمعه دهم فروردین ماه

ماحصل سفر وزیر ورزش به مازندران

وزیر ورزش و جوانان در نخستین سفر استانی خود از امکانات شرایط ورزشی استان مازندران بازدید کرد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پس از کسب رای اعتماد، رامسر را به عنوان نخستین مقصد سفرش انتخاب کرد به منظور بازدید و بررسی مشکلات تعدادی از طرح های ورزشی در رامسر ، تنکابن و عباس آباد حضور یافت.

سالن ورزشی شهید صدر در دهه فجر سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، اما فدراسیون والیبال پس از راهیابی تیم والیبال هورسان به لیگ برتر گزارش داده بود که این فضا از استانداردهای لازم برخوردارد نیست و بنابراین یکی از دلایل حضور وزیر ورزش در بازدید از این فضای ورزشی آشنایی با ریز مشکلات و برنامه ریزی برای رفع آن است.

میزان اعتبار مورد نیاز برای رفع نواقص این ورزشگاه حدود ۲ میلیارد تومان اعلام شد. این باشگاه ورزشی ۲۰۰۰متری، ظرفیت ۱۰۰۰نفره دارد.

احداث زمین چمن استاندارد برای برگزاری مسابقات فوتبال و بازسازی باشگاه گالش محله که در سیل سال ۹۷ تخریب شده بود از دیگر مطالبه های ورزشی از وزیر ورزش بود.

سجادی ابتدا بر مزار رفیق قدیمی اش مرحوم پورکاظمی رئیس اسبق فدراسیون پزشکی ورزشی نیز حضور یافت و یاد وی را گرامی داشت؛ همچنین جهت افتتاح سالن شهید سپهبد سلیمانی کلارآباد و پیگیری خانه کشتی تنکابن  و خرم آباد در آن منطقه با نماینده مجلس شورای اسلامی  رامسر، تنکابن، عباس آباد دکتر حسینی  و استاندار مازندران در دستور کار قرار داد.

گزارش: احمد دباغ